Klacht: Slechte zitplaatsen in vliegtuigen van TUI

op 09 februari 2018 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Gisterenavond en vannacht teruggekomen van een overigens fijne en goede vakantie in Egypte (Marsa Alam Resort Steigenberger). Waren de zitplaatsen op de heenvlucht al belabberd, bij de terugvlucht was het op zijn zachtst gezegd abominabel. We hebben nog nooit op zo’n versleten en doorgezakte stoel in een vliegtuig gezeten. Daarnaast stonden de stoelen te dicht op elkaar. Voor een korte vlucht van een prijsvechter kan je dit misschien verwachten, maar is dan nog niet acceptabel. Voor een vlucht, met ook nog eens twee uur vertraging, van zes uur is een dergelijk comfort volstrekt ontoelaatbaar. Het vliegtuig kwam bij mij over als afgeschreven en vermoedelijk heeft TUI dit vliegtuig op Marktplaats van een of andere bananenrepubliek gekocht. Beste TUI dit kan gewoon niet, het toestel zal best door de keuring gekomen zijn, maar dat is de 2CV van 20 jaar oud van mijn buurvrouw ook. Je mag toch van een gerennomeerde reisorganisatie verwachten dat ook de vlucht minimaal met enig menswaardig comfort kan zijn?

Mijn klacht is niet mer op te lossen, het vluchtleed is geschied. Hopelijk past TUI op zijn minst zijn toestellen aan met fatsoenlijke stoelen.
In ieder geval boek ik voorlopig geen reis meer bij TUI.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Louis Gerdessen