Klacht: slechte witgoed service

op 10 juli 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

. In aanvulling op de reeds talloze bestaande klachten over deze service van dit bedrijf:

Heb 14,95 euro betaald voor witgoed-service extra voor aanschaf koelkast. Deze service houdt volgens MediaM in:

• Bezorgen apparaat (drempellevering) • Oude apparaat retour nemen mits leeg, droog, schoon, afgekoppeld en transportklaar • Uitpakken apparaat en retour nemen verpakkingsmateriaal • Plaatsing apparaat op gekozen plaats in huis (uitgesloten: inbouw, onderbouw, tussenbouw en stapelen) • Demonteren transportbeugels (alleen bij wasmachine) • Aansluiten op bestaande aan- en afvoerleidingen m.u.v. gas- en perilexaansluiting • (Indien geen lift aanwezig) levering tot en met de derde verdieping

Bezorger was te belazerd om apparatuur uit te pakken en materiaal mee te nemen. Een houding van ”durf eens wat te vragen”. Heb zelf mijn koelkast uit moeten pakken en op zijn plaats moeten schuifelen. Hoop karton en piepschuim over de vloer en de rotzooi ook weer opruimen.

14,95 retour. Dit is het bedrag van de witgoed service, die niet correct is uitgevoerd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J B