Klacht: Slechte telefonische behandeling klantendienst

op 11 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een foutje ivm de aflevering van een pakje bij een ophaalpunt, belde ik een aantal keer met de Belgische klantendienst.
– het robotje verstaat mijn trackingnummer niet na 5 keer inspreken. Hoewel ik de ‘y’ zowel als ypsilon, griekse y of y heb uitgesproken. Na poging 5 heeft het automatische dametje me toch met iemand écht doorverbonden die het wel verstond.
– stom dat verschillende mensen ook verschillende informatie geven
– en dit alles op een betalende lijn? Meer dan 5€ verspild aan een simpele vraag? En dat waarschijnlijk omdat je 10 min of langer een wachttoon krijgt

Gewenste Oplossing:

Als de klantendienst wat sneller doorverbonden wordt, en alles naar behoren werkt heb ik er geen probleem mee om een betalende nummer te bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Onze excuses voor dit vervelende voorval. Wij zullen uw klacht doorzetten naar onze klantendienst.

Graag willen wij u bedanken voor het plaatsen van deze klacht. Uw klacht helpt ons om onze Service naar onze klanten te verbeteren.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Tnmhijs