Klacht: Slechte service na plaatsing

op 11 mei 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

na plaatsing van de keuken is onze nieuwe houten vloer die er net 3 dagen in lag beschadigd. We hadden vantevoren stuc loper op de gehele vloer gelegd om beschadigingen met schuiven van de kastjes e.d te voorkomen. De monteurs die de keuken hebben geplaatst waren brutaal (direct vragen waar de koffie was, de leidingen ed zouden niet op de goede plaats zitten etc). Na plaatsing moest er getekend worden voor akkoord. Aangezien de monteur duidelijke aanstalten maakte weg te willen akkoord gegeven. Daarna de stuc loper weggehaald en zagen we een gat in de vloer. Direct foto’s gemaakt en opgestuurd….nu komt de monteur volgende week langs om te kijken of hij zich iets kan herinneren. Waarschijnlijk zal dit niet het geval zijn want dan herinner je het zo ook wel. Daarnaast een stukje van het composieten blad af, ook daar een foto van gemaakt maar wordt niets mee gedaan. Je hebt getekend na plaatsing van de keuken en that’s it.

Dit is niet de service die je kan verwachten met een keuken van meer dan 10.000

herstel van de vloer betaald en het aanrechtblad vervangen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 11 mei 2017 om 21:25 geantwoord

Beste mevrouw el ajaji,

Ik begrijp dat deze situatie erg vervelend is, daarom komt onze monteur inderdaad 22 mei bij u langs om de vloer te beoordelen. Voor het werkblad hebben wij een melding gemaakt naar de leverancier, zij lossen dit bij u op. Ook komt er nog een monteur voor de vaatwasserdeur. Wij ondernemen dus zeker actie en zullen dit verder bij u oplossen. Indien u nog vragen heeft kunt u deze altijd stellen aan uw contactpersoon.

Eva - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door nalil