Klacht: Slechte service KPN en E-Repair

op 03 augustus 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Op 20 juni heb ik mijn Xperia telefoon bij de KPN XL in NIeuwegein afgegeven voor reparatie/vervanging van de achterkant (gebroken na val). Na diverse keren reclameren en een onterechte prijsopgave (ik heb een volledige toestel verzekering, zoals vermeld op het inname formulier) is mijn telefoon op 14 juli mijn telefoon “gerepareerd” teruggestuurd. Door het zoekraken van de zending, waarbij de de KPN erg traag was in het natrekken van deze zending (ben 4x langs geweest), heb ik het toestel op 20 juli in ontvangst genomen. Toen bleek dat de glazen achterkant wel, maar het beschadigde frame NIET vervangen was (hierdoor was het toestel nog steeds niet “waterdicht”). Opnieuw ingestuurd en na telefonisch contact met Teleplan (met vermelding in hun systeem) zou de reparatie per omgaande uitgevoerd worden. Bij navraag bij de KPN XL winkel, dinsdag 2 augustus werd er geen verdere actie ondernomen en “geadviseerd” maar rustig af te wachten šŸ™ Ook is er door de KPN XL niet gereageerd op mijn email

Nog geen uitzicht op adequate reparatie

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door harrygvanelst