Klacht: Slechte service Iphone reparatie

op 26 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Een maand geleden mijn Iphone ingeleverd voor een reparatie. Na een week bericht dat deze klaar was. Eenmaal bij de winkel bleek dat hij ongeprepareerd teruggestuurd was omdat de ‘Zoek mijn Iphone’ functie nog aanstond. Dit hadden we in het begin bekeken, nu nogmaals bekeken en niet het geval. Ook via iCloud stond dat dit uit stond. App staat uit op telefoon (en andere) en ook uitgelogd op de telefoon. Nogmaals weg voor reparatie, na een week weer bericht. Weer naar de winkel, maar zonder resultaat. Volgens Apple staat de zoek functie nog wel aan. Weer gekeken met Media Markt, maar staat echt nergens aangegeven dat deze aanstaat. Kortom, niemand weet hoe we het nog meer uit kunnen zetten. Voor de 3e keer naar de reparatie, maar weer zonder resultaat. Volgens hen staat de zoek mijn iphone nog steeds aan.
Nu telefoon al een maand kwijt en ondertussen heel vaak in de winkel geweest.
Naast dit, klaag ik ook over het feit dat ik elke keer in de winkel minimaal een half uur aan het wachten ben. Service duurt lang, te weinig personeel en sommige weinig kennis over wat ze moeten doen.
Elke keer proberen we hetzelfde, zonder resultaat.

Als mijn Iphone, nog binnen een maand gemaakt/nieuw of hoe dan ook bij mij terug is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janpietheijnen