Klacht: Slechte service, geen coulance!

op 19 mei 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

De afgelopen jaren duizenden euro’s uitgegeven aan o.a. TV, een DSLR, een iPad, Samsung tablet etc. 12 dagen geleden een tablet gekocht voor 229 euro, de tablet stond vandaag voor 208 euro te koop. Gezien mijn vader graag ook dezelfde tablet wilde kopen naar het filiaal in Roermond gegaan om de tablet voor mijn vader te kopen. Bij de servicebalie te Roermond eerst gevraagd of men mij tegemoet kon komen in de prijs aangezien het erg zuur is dat ik nog geen 2 weken geleden 21 euro meer heb betaald. Dit was niet mogelijk. Men hing nog een verhaal op over dat het met benzine precies hetzelfde is, de ene week staat het zo de andere zo, ik heb toen aangegeven dat het hier niet over benzine ging maar over een tablet. Maar nee regels zijn regels (befehl ist befehl) bij MediaMarkt. De baliemedewerksters kwamen op mij over alsof het hun totaal niet interesseerden, een compleet overschillige houding ten aanzien van hun vaste klanten. Er kon nog geen “sorry dat is niet mogelijk” vanaf. Regels zijn regels en daar moet je het maar mee doen. En dat na jaren trouwe klant te zijn geweest, zowel ik als mijn ouders. Ik heb hen gemeld dat ik hier nooit meer zal terug komen en dat we de tablet voor mijn vader ook ergens anders gaan kopen. Ik gun MediaMarkt geen cent meer. Koop je producten bij winkels die je wel waarderen als klant.

Zodra mij de 21 euro teruggestort worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door steven85