Klacht: Slechte service en slechte levering

op 04 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op zaterdag 27 juli hebben Mn zoontjes hun spaarpot leeggegooid om een lenovo tablet te kopen. van tevoren gebeld en zou op voorraad zijn( Alkmaar). Daar aangekomen was er helaas toch geen voorraad. Ook geen andere oplossing. We zijn nl die week al 2 keer in de winkel geweest en wilden ook voor mij een nieuwe iPad kopen.
Teleurgesteld weer naar huis. Uiteindelijk online besteld.
Geen bevestiging of iets gekregen. Op dinsdag naar media markt Alkmaar gebeld of we daar nog iets aan konden doen. Antwoord was, jammer maar helaas en nu is hij weer de oude prijs. Helaas konden mn zoontjes dat nou net niet betalen, dus de teleurstelling was nog groter.
Ze konden ook geen bestelling zien.
Uiteindelijk opnieuw besteld via de website en warempel werd de tablet de volgende dag ( tegen de oude prijs, waar ik heb bij betaald) geleverd.
Net op tijd voor de vakantie dus kinder dolblij.
Krijg ik donderdag een email dat er een tablet geleverd wordt! Tegen de oude prijs! En dat hij dus ook 2 keer is afgeschreven!
Direct gebeld met media markt waarbij verteld werd dat er een storing was. Kan gebeuren maar is niet mijn probleem. Media markt Alkmaar was hier niet van op de hoogte! Anders had ik m uiteraard niet nog eens besteld!
Probleem is dat hij vandaag geleverd zou worden maar wij zijn op vakantie! Over 3 weken thuis.
Dame. Aan de telefoon van mm vertelde dat ik m dan maar moest aannemen en dan de andere ( duurdere) retourneren! Dat moet ik trouwens zelf doen. Naar de winkel terug of naar PostNL. En dat alles binnen 2 weken! En dan ook nog op Mn geld wachten terwijl we dat goed kunnen gebruiken vOor de vakantie!
Totaal geen geste richting ons, geen compensatie voor het ongemak of een andere tegemoetkoming.
Wat een ontzettende slechte service! Oh en die iPad…. die ga ik, als ik Mn geld weer terug heb, ergens anders kopen.

Geld zsm terug en een tegemoetkoming of compensatie voor het ongemak en de teleurstelling van Mn kinderen.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cindyhendriks