Klacht: slechte service en niet klantvriendelijk

op 26 januari 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Bij het bespreken en kopen van de keuken werden wij erg vriendelijk behandeld. Alles wat we mooi vonden kon en hebben dit afgesproken.

Wij hebben onze handtekening gezet nadat alles was uitgewerkt. We hebben gecontroleerd of alle kastjes er waren, of de kleuren klopte etc. Waar wij niet naar hebben gekeken zijn de diktes van het blad.

Na de levering kwamen er achter dat de dikte van een blad (het stollen) niet klopte en de kleur ook niet. Wat ook niet meegeleverd was, was de wokring die we tijdens ons bezoek in de winkel wel beloofd was.

We zijn toen gaan bellen naar de klantenservice. Wat het probleem lastiger maakte was dat degene die ons toen die tijd had geholpen in de winkel, er niet meer werkte en toen we er de tweede keer kwamen kregen we te maken met een invalkracht die deed alsof die het allemaal wist (maar achteraf heb ik daar me vraagtekens bij, omdat we dus niet alles hebben gekregen wat we dachten te ontvangen).
We hebben vier weken moeten wachten op een antwoord, waarbij we zelf elke keer moesten bellen terwijl er was beloofd dat wij werden gebeld. Hoe klantvriendelijk ze in de winkel zijn, hoe onvriendelijk ze aan de telefoon zijn als het om een klacht gaat.

Omdat we een handtekening overal onder hadden gezet konden zij zich indekken met de fouten die zij hadden gemaakt. Er wordt verwacht van de klant dat tie alles weet en deskundig is in het controleren van afmetingen, apparatuur, hout etc.
Als je een auto koopt en diegene zegt dat er van alles op zit dan verwacht je toch ook dat dit er allemaal bij zit.

Het zou netter zijn geweest als er samen met de klant werd doorgenomen of alles erin staat en dat er een verkoopmedewerker wordt gekoppeld aan een klant. Zodat diegene aangesproken kan worden op wat er is gezegd. We hadden nu geen poot om op te staan.

We hebben uiteindelijk nog een voorstel gehad dat we circa 600,- bij moesten betalen als we alsnog wel dat andere blad wilde hebben.
Wij zitten in de verbouwing en vonden dat die 600,- veel geld was voor een fout die wij niet hebben gemaakt. Dus we zijn niet akkoord gegaan.

Dat het blad wordt vergoedt en we de wokring alsnog krijgen. De communicatie wordt verbeterd en dat de klantenservice net zo aardig als de verkoopmedewerker in de winkel.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

11 maanden geleden - Beste mevrouw Boersma, Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat er een miscommunicatie is ontstaan. Echter kan ik uit uw verhaal geen ordernummer of verdere gegevens halen. Kunt u deze alsnog toesturen? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

11 maanden geleden - Beste mevrouw Boersma, Intussen hebben wij ook uw email ontvangen via webcare@keukenkampioen.nl. Naar aanleiding van uw email en bovenstaande melding probeert mijn collega van de klantenservice u al enige tijd te bellen, helaas krijgt zij nu niet aan te lijn. Ze heeft ook uw voicemail ingesproken. Ik wil u dan ook vragen om zelf contact met onze service afdeling op te nemen via 0416-539325. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 22 juni 2016 om 09:56 geantwoord

Beste mevrouw Boersma,

Enige tijd geleden hebben wij uw klacht ontvangen. Naar aanleiding hiervan heeft u een mail gestuurd en hebben wij meerdere malen geprobeerd contact met u te krijgen. Mocht u nog vragen hebben wil ik u verzoeken contact op te nemen met telefoonnummer 0416-539325.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door hesterboersma2016