Klacht: Slechte service bij fout

op 04 oktober 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Als je hier een keuken haalt maar hopen dat alles goed is. Als het gaat om service, als dat niet het geval is, dan laten ze het behoorlijk afweten. Verkeerde advies geven maar verschuilen achter de lettertjes om maar niets meer te doen nadat ze hun geld binnen hebben. Ik moest maar contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering als ik het niet eens was.
Ik moet fors(bij)betalen om een fout te corrigeren waar keukenkampioen schuld aan heeft. Boiler past niet in de kast, mi erg slechte kennis van wat ze verkopen. Kan dus een plintboiler krijgen tegen bijbetalen, hadden deze meteen erbij moeten leveren aangezien de andere niet past.

Gewoon toegeven dat ze fout zitten door hun verkeerd advies tav boiler door deze veel te grote niet passende boiler kosteloos om te ruilen voor een plintboiler.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:31 geantwoord

Beste meneer Sneijders,

Er is hierover inderdaad contact met u opgenomen door onze klantenservice. De situatie is besproken en om dit op te lossen is inderdaad een voorstel aan u gedaan. U geeft echter aan hier niet akkoord mee te gaan. Wij betreuren dit, maar zoals aangegeven blijven wij hierin bij ons standpunt.

Wendy Prins - Keuken Kampioen

Heeft op 05 oktober 2017 om 08:43 geantwoord

De oplossing van KK is dus fors bijbetalen om hun fout te corrigeren.Dat was en is geen oplossing of voorstel dat is dus het probleem.
Slecht advies en weinig kennis van wat ze verkopen daardoor een boiler die niet past en ik mag betalen voor dat..!?
Een gat in de markt, fouten maken en daar geld voor vragen om te corrigeren aan je klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door PierreSneijders