Klacht: slechte service

op 25 augustus 2016 over EON in de categorie Energieleveranciers

E.on stuurde eerst rekeningen per post.

Die kwamen niet altijd aan. In de overgang van post naar mailfacturatie is er een factuur zoekgeraakt. Inloggen op MijnEon kon niet. Als ik daarover mail krijg ik geen reactie. Als ik het meld via de website van Eon, geen reactie. Na een half jaar krijg ik een dreigbrief dat ik afgesloten wordt. Want, zo zegt Eon, aanmaningen en herrineringen zijn ook niet betaald. Die zijn echter nooit aangekomen/verstuurd. Het is inmiddels maart 2016. Alle latere facturen vanaf juli t/m februari 2016 zijn wel gewoon betaald. Toch willen ze afsluiten. Op de klantenservice zit een zeer onbeschofte meneer, dus besluit ik het gesprek te beeindigen. Nu krijg ik een boete wegens contractbreuk en maak natuurlijk bezwaar. Op dat bezwaar wordt weer niet gereageerd, vandaag viel een aanmaning in de bus.

boete intrekken

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EON over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EON in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EON een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EON

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:44 geantwoord

Geachte heer Piets,

Wat vervelend te vernemen dat u niet op een juiste manier bent behandeld. Helaas kan ik op basis van uw postcode en huisnummer geen contract bij E.ON vinden. Volgens het landelijk register bent u klant bij Eneco. Ik adviseer u daarom contact op te nemen met hen.

E.ON Klantenservice

Heeft op 28 augustus 2016 om 21:16 geantwoord

Hallo klantenservice,

Dat zegt alweer heel veel over E.on, dat u mij niet kunt vinden als (gewezen) klant, zit nu inderdaad bij Eneco. In het voorgaande verhaal staat ruim beschreven dat het over de periode tot maart 2016 gaat.

Bericht van EON

4 maanden geleden - Geachte heer Piets, Zoals zojuist telefonisch besproken, heb ik uw bericht doorgestuurd naar onze afdeling Zakelijk. U ontvangt van hen zo spoedig mogelijk een bericht. Mijn excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, E.ON Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Epidus