Klacht: Slechte service

op 04 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 2 weken geleden 3 artikelen besteld online dus vandaag besteld morgen in huis komen ze de volgende dag 2 artikelen brengen en zou ik voor 3 artikelen moeten tekenen dit doe ik dus niet en laat het terug sturen.een week later komt er 1 artikel binnen daar teken ik voor gaat dan om 1 artikel eergisteren weer 1 artikel binnen en teken ik ook voor nu wacht ik nog op 1 artikel krijg ik vandaag een mail dat ik het artikel wat ik nog steeds niet heb gekregen terug kan sturen omdat er een onderdeel aan ontbreekt ik weet niet hoe ze erbij komen maar ben nu onderhand wel klaar met de mediamarkt

Ik ben pas tevreden als ik het 3de artikel eindelijk een keer krijg en verwacht ook wel een excuus van de mediamarkt want zeg nou eerlijk dit is niet normaal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Connie de Roos