Klacht: slechte service

op 31 juli 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

In oktober had ik een nieuwe telefoon nodig. Ik naar Mediamarkt voor ‘deskundig’ advies. Ik had weinig eisen, hij moest iets kunnen hebben en ik moest er een tijdje mee kunnen doen. Op advies de Alcatel one touch gekocht. En toen begon het probleem. Allereerst een hoesje erbij gekocht want ik ben zuinig op mijn toestel. Ook op advies van de mederwerker het goede hoesje gekocht. Maar bij thuiskomst bleek dit niet het goede hoesje te zijn, een slag te klein. Ik terug naar de winkel maar juiste hoesje hadden ze niet. Dus via Internet maar hoesje gekocht. Ondertussen bleek dat wanneer ik gebeld werd ik geen geluid hoorde. Ik kon het ook met geen mogelijkheid aanzetten. Ik terug naar de winkel. Ze gingen hem opsturen en ik kreeg een vervangend telefoontje mee waar ik eerst nog even wat borg voor moest betalen. Dit geleende telefoontje mocht de naam telefoon eigenlijk niet dragen en bleek ook nog vol met 18+ materiaal te zitten…. Na 1,5 week was mijn eigen telefoon weer klaar. Ik weer terug naar de winkel. Bij thuiskomst bleek dat het probleem helemaal nog niet verholpen was, het software probleem kwam met hetzelfde tempo weer terug.Ik weer terug naar de winkel. Weer opsturen en weer 1,5 week geen normale telefoon. Na een klein maandje kon ik eindelijk even van mijn telefoon genieten. Inderdaad even want vanuit het niets liepen er opeens strepen door mijn beeld. Ik weer terug naar de winkel. Ze hadden deze strepen nog nooit gezien. Het telefoontje wat ik inmiddels al helemaal zat was werd weer eens opgestuurd. Zo rond de jaarwisseling had ik eindelijk mijn telefoon en kon ik er iets langer van genieten. Tot ik opeens na een klein half jaar een ster in mijn beeldscherm had. Erg knap voor een telefoon in een hoes mijn je broekzak, een telefoon die op advies gekocht is en wel tegen een stootje kon. Ik kon deze telefoon laten repareren bij een minder bekende winkel voor 80,- euro en dan had ik hem de dag erna terug,maar had vertrouwen in de Mediamarkt dat ze wel iets van service konden bieden na de geschiedenis van deze telefoon. Helaas kwam ik bedrogen uit. Door volgens mediamarkt een communicatie fout via de telefoon (ik heb geen akkoord gegeven voor reparatie, medewerker van mediamarkt beweerd anders) werd mijn telefoon voor 120,- gemaakt. En ik mocht voor deze kosten opdraaien, misschien overbodig om te melden maar deze reparatie heeft 11dagen geduurd. Ik had van een winkel als de Mediamarkt meer verwacht!

als de juiste service geboden wordt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindatje_88