Mijn Klacht:
Ik ben al zeker ruim 10 jaar klant bij vodafone. Sinds ik een smartphone heb is het internetbereik slecht. Nu is mijn simkaart erg oud. Ik heb 2 keer gebeld en beide keren zou er een nieuwe simkaart komen. Ben nu een jaar verder en heb nog steeds niets ontvangen.
Tevens gingen mijn abonnementskosten ineens erg omhoog (12,- hoger). Gebeld en gevraagd of dit lager kon. Maar nee, een klant die er al 10 jaar is mag diep in de buidel tasten.
Dus nu ga ik overstappen naar een andere provider. Maar voor nummerbehoud heb ik een simkaartnummer nodig. Staat niet meer op mijn verouderde simkaart. Deze is verknipt tot microsim. My vodafone werkt weer eens niet dus wederom gebeld. Nee mevrouw, uw simkaartnummer mogen wij niet geven. Er zit nu niets anders op dan een ander nummer te nemen na 10 jaar…. Wat een slechte service daar voor de trouwe klant!
Gewenste Oplossing:
Indien de service beter zou zijn. Houd ook de bestaande klanten tevreden met aantrekkelijke aanbiedingen. Kom de belofte na!

