Klacht: Slechte service

op 17 januari 2014 over Packard Bell in de categorie Electronica - Computers

Mijn Packard Bell laptop vertoonde na 10 maanden oud een schijf fout. Dus ik op 14-12-2013 ermee naar Dixons. Die zouden de laptop op sturen naar Packard Bell (binnen de garantie)en dat zou 2-3 weken duren. Maar ivm kerst en oud en nieuw zou het langer duren dacht ik. Op 9-1-2014 toch maar even naar Dixons gebeld of ze al iets wisten. Ze vertelde dat er een nieuwe hardeschijf in zat en dat hij op 10-1-2014 weer in de winkel zou zijn en dat ik een mail kreeg als ze heb hadden geleverd. Op 10-1-2014 om 16:00 uur nog geen mail gehad. Dus naar de winkel geweest. Daar zeiden ze dat de laptop niet optijd was voor de levering. En dat hij op 14-1-2014 in de winkel geleverd zou worden. Het is vandaag 14-1-2014 en heb een mail gehad dat ze helaas de laptop nog niet binnen hebben gekregen! Dixons heeft binnen het bedrijf gevraagd waar mijn laptop blijft. De volgende keer dat hij misschien binnen komt is op 18-1-2014. Inmiddels ben ik al bijna 5 weken aan het wachten op mijn laptop die al gemaakt is!

Ik wil dat de laptop op 18-1-2014 bij de winkel geleverd is.
En anders wil ik het aankoop bedrag van de laptop terug!

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Packard Bell in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Packard Bell een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Packard Bell

Heeft op 03 juli 2014 om 08:21 geantwoord

Deze klacht was helaas niet tijdig goed doorgekomen bij Packard Bell en is eigenlijk niet aan Packard Bell gericht, maar aan Dixons. Indien het probleem nog niet is opgelost kan de klant altijd rechtsreeks contact opnemen met ons op telefoonnummer : 0900 - 2025117 ( 0,80€ per gesprek ).

Alle klachten die gemeld zijn door meangel85