Klacht: slechte service

op 14 juli 2012 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 29 junie op weg naar Oostenrijk stukken aan de auto (met caravan) gekregen in Ellwangen (duitsland),anderhalf uur moeten wachten langs autobaan (ong.11.00 uur s,nachts)werden op gehaald door bergingbedrijf en op een industrie terrein neergezet.volgens anwb zouden we 9.00uur een telf.krijgen hoe of wat (dus niet) maar zelf maar even gebeld om half 11 daar kregen we te horen dat we een auto op konden halen in Roozenheim 320 km verder op ik ging daar niet mee accoord ,alternatief een ander auto ophalen in Frankfort 280 km terug.mijn vraag hoe kom ik daar/// antwoord met de taxti vraag wie betaald dit ???? antwoord wij zelf.daar dus zeker niet mee accoord.daar we verzekerd zijn voor buitenland vervangend vervoer plus aanhangwagen (sinds 1978)en dit de eerste keer was.daar de zoon gebeld (ondertussen telf.leeg daar we op de snelweg 1.5 uur met de knipperlampen aan gestaan hebben auto accu leeg )op het industrietrijn helemaal NIETS want het was weekend geen stoom geen water geen wc )die door was gereden naar Oostenrijk (410 km verder)we hebben besloten dat hij ons op kwam halen ,hij dus weer 410 km terug onder tussen kregen we een telf. van de anwb dat we een auto in Mayerhofen op konde halen daar we daar in de buurt op de camping zouden staan .op de camping aangekomen(zoon 2×410 km extra gereden)kregen we een telf.van een vervangende auto uit Nederland dat hij vertrokken was met een huur auto uit nederland waarom niet iets eerder wat laten weten dan had de zoon niet hoeven te komen (820 km)want de chauffeur kwam toch langs Ellwangen allemaal zeer onduidelijk.chauffeur kwam de volgende morgen vanuit nederland met een huurauto , heb de chauffeur op de trein moeten zetten (mag wat kosten) zodat hij zo terug kon naar Nederland,terug op de camping uit nieuwschierigheid onder de motorkap gekeken tot onze verbazing geen koelvloeistof in het tankje.firma gebeld kreeg als antwoord !daar hof geen vloeistof in te zitten mijn antw.ik heb er geen verstand van maar daar moet wel zeker iets in zitten waarop de man aan de anderekant van de lijn boos werd ,mijn antwoord,dan rij ik zo verder. na ong.3 min.telf. van firma dat er toch vloeistof in moest zitten.zo gezecht zo gedaan .volgende dag weer gecontroleerd weer geen vloeistof erin (auto is 13 maanden oud 23000 km)naar de garage gereden in het dorp auto kapot (huis van termosstaat gescheurd) reparatie 2 dagen geen auto ondertussen vijf en een halve dag kwijt van de vacantie .Mijn vraag aan de anwb wie vergoed dit allemaal de extra km. die de zoon heeft moeten maken(810 km)de telf.kosten en de ellende????? niemand dus anwb BEDANKT

Gewenste Oplossing:

een redelijke oplossing voor de ellenden en een vergoeding voor telf. en aan de zoon voor 820 extra km.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ANWB in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ANWB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ANWB

Heeft op 16 juli 2012 om 15:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw klacht is doorgestuurd naar de afdeling ANWB Team Klacht. Zij nemen uw klacht in behandeling. Uw klacht hebben wij hier om systeemtechnische redenen op opgelost gezet, de afdeling zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Reactie van de melder van de klacht fr.leonardus

5 jaren geleden - we hebben op 12-07-2012 een klacht in gediend maar noch steeds GEEN reactie??? gr.Fr.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ANWB beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fr.leonardus