Klacht: Slechte service

op 22 juni 2021 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

In maart 2021 4 aeg inbouwapparaten gekocht, waaronder koelkast. Na 1 maand begon deze veel herrie te maken. Even afgewacht want misschien zou het minder worden. Dit werd echter alleen maar erger. In juni 2021 met AEG -electrolux gebeld. Verhaal aangehoord dat dit bij de koelkasten van tegenwoordig vaker voorkomt vanwege andere koudemiddelen. Er zou een monteur langs kunnen komen maar als er geen technisch mankement wordt gevonden dan zijn er kosten voor ons aan verbonden.
We hebben speciaal 4 apparaten van aeg gekocht voor het recht op verlengde garantie. De garantie hebben we maar de service laat het in onze ogen toch wel afweten. Je zou verwachten dat een klacht binnen 3 maanden onder de gratis service zou vallen, ook als er geen technisch defect gevonden wordt

Ik ben tevreden als er een monteur langs komt en er serieus meegedacht en gekeken wordt zonder dat daar kosten aan verbonden zijn

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

1 maand geleden - Goedendag, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. We staan uiteraard graag voor u klaar indien er een defect is opgetreden, in dit geval is de kans echter zeer klein dat het om een defect gaat. Koelapparaten produceren altijd in meer of mindere mate bedrijfsgeluiden, de compressor slaat daarbij met regelmaat aan om de temperatuur binnenin contstant te houden. Dit is inherent aan het apparaat. Om deze reden geven we dan ook aan dat er waarschijnlijk kosten verbonden zijn aan een bezoek zodat u niet voor een verassing komt te staan. De geluiden zijn (helaas) niet te verhelpen of te repareren. Met vriendelijke groet, Anjuli, AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door advanderdoelen