Klacht: Slechte service

op 31 mei 2020 over JHP Fashion in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 22 april 2020 een jas van parajumper besteld voor mijn zoon.
Het was mooi weer bij aankomst van de jas dus de jas gepast en in de kast.
Tot het een wat koudere dag was toen heeft mijn zoon de jas aangetrokken, toen zag ik dat er aan de voorkant en binnenkant een hele naad los was van de jas.
De jas was nog geen 2 weken in ons bezit.
Hierover contact genomen met JHP fashion.
Ik zou de jas moeten wassen en vervolgens zou hij naar de leverancier gestuurd moeten worden.
Als zou blijken dat de jas vies was werd de jas onbehandeld terug gestuurd.
Ik vond dit heel vreemd. Aangezien dit om een fabrieksfout gaat.
Als zou ik de jas al een half jaar in bezit hebben zouden de naden niet zomaar mogen los gaan.
Dit zou dan alsnog onder garantie vallen.
Ik heb dit op deze manier besproken en toen is er mij toegezegd dat ik de jas terug zou kunnen sturen naar Jhp fashion en als de jas zou zijn aangekomen zouden ze de jas bekijken en met een oplossing komen.
Inmiddels is de jas nu 2 weken in het bezit van JHP fashion en ik krijg nergens meer reactie op.
Ik krijg geen terugkoppeling op mijn mailtjes.
Als ik inlog op JHP fashion word er via de chat toegezegd dat Britt met mij contact opneemt (Britt is degene van het mailcontact) vervolgens gebeurd dit niet.
Weer benader ik hun via de chat, dan word er naar me nummer gevraagd en gezegd dat er contact met mij word opgenomen. Ook dit gebeurt niet.
Zelf heb ik heel vaak gebeld naar JHP fashion, je krijgt niemand aan de lijn en uiteindelijk krijg je een ingesprektoon en dit de hele dag door.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug krijg of dat ik een nieuwe jas geleverd krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JHP Fashion

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JHP Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsiena87