Klacht: slechte service

op 05 december 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Je betaalt voor montage als de keuken geplaatst is dan moet alles werken. Vergeet het de ene leugen na de ander wordt je verteld. Zodat ik na 4 weken nog mijn afzuigerkap niet kan gebruiken. En het gaat om een simpel ding aansluiten van een flexibele slang naar buiten. Ten eerste moest ik een buis nemen omdat de afstand 1.50 meter te groot was voor een slang. Volgens keukenkampioen Utrecht was dit onzin en kwam er na ruim 3 weken een andere monteur, helaas moest ik even mijn kleinkind ophalen na terugkomst was de monteur al weg zonder de zooi opgeruimd te hebben en zonder de slang aangesloten te hebben.
Dus na 4 weken en 2 monteurs verder kan ik nog mijn afzuiger niet gebruiken en krijg ik te horen van het hoofdkantoor dat ik hem zelf moet aansluiten.

Als dat waar je voor betaald netjes opgelost wordt.
En ik eindelijk mijn goede afdekdopjes krijg na 2 toegestuurde verkeerde dopjes.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Hovius, Wat vervelend om te lezen dat u nog niet alle onderdelen van de keuken geleverd heeft gekregen. Ik ga uw bericht direct in behandeling nemen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Mariska Willemsen - Keuken Kampioen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 14 december 2017 om 17:35 geantwoord

Beste mevrouw Hovius,

Inmiddels heb ik begrepen dat er vanuit onze klantenservice contact met u opgenomen is. Hierbij is het probleem in de keuken, met de afzuigkap uitgebreid met u besproken en toegelicht.
Mochten er vanuit u nog vragen zijn, neemt u dan zeker weer contact met ons op.

Mariska Willemsen - Keuken Kampioen

Heeft op 15 december 2017 om 06:26 geantwoord

Ee is niks opgelost en ben hier na de klacht niet over gebeld. De goede afdekdopjes zijn ook nog steeds niet binnen.

Alle klachten die gemeld zijn door sonja hovius