Klacht: Slechte service

op 29 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb 2 maanden geleden een abonnement afgesloten voor me telefoon bij de mediamarkt cruquius na een week deed deze het nog niet toen ben ik weer treug gegaan en zeide ze dat het niet goed was gegaan vervolgens hebben ze het opnieuw in orde gemaakt en nu zit ik Met 2 abonnementen waar ik kosten voor moet maken ik ben nu al 4x naar de media markt treug geweest en de service is echt heel slecht je wordt nog net niet zo naar huis gestuurd ondertussen krijg ik nu brieven over dat ik bkr geregistreerd ga worden als ik niet betaal en sturen ze een incassobedrijf Op me af kort om wat een onklantvriendelijk bedrijf nooit meer iets halen

Waarneer ze eindelijk een Keer erachteraan gaan ben al voor meer dan €100 aan overbodige kosten kwijt waar mediamarkt voor gezorgd heb ik wil dat dat gewoon treug gestoord gaat worden en dan nog niet te praten over wat voor benzine kosten ik moet maken om steeds weer naar de winkel te komen voor niks

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jordisprengers