Klacht: SLECHTE SERVICE

RUIM EEN JAAR GELEDEN HEB IK EEN SONY FILMCAMERA GEKOCHT, IN DE BIJGELEVERDE BEKNOPTE GEBRUIKSAANWIJZING WERD VERMELD DAT EEN KABELTJE OM DE GEFILMDE BEELDEN OP HET TV SCHERM AF TE SPELEN BIJ TE BESTELLEN WAS DUS HEB IK MIJ BIJ MEDIA MARKT ZOETERMEER GEMELD MET HET VERZOEK VOOR EEN DERGELIJK KABELTJE.ECHTER MIJ WERD MEDEGEDEELD DAT IK ZELF MAAR KONTACT MOEST OPNEMEN MET SONY VOOR LEVERING VAN HET BEWUSTE KABELTJE HETGEEN MIJ ZEER VERWONDERDE, HET ZOU VOOR HEN TOCH EEN FLUITJE VAN EEN CENT MOETEN ZIJN OM DIT VOOR MIJ TE BESTELLEN ( DAT VALT ONDER HET STUKJE SERVICE WAT DUS IN MIJN GEVAL NIET VAN TOEPASSING WAS ) IK VRAAG MIJ AF WAT ER WAS GEBEURT ALS IK GEINFORMEERD HAD NAAR EEN FLATSCREEN TV DIE NIET IN HET ASSORITMENT VIEL, WAARSCHIJNLIJK HAD MEN DAN WEL HEMEL EN AARDE BEWOGEN OM MIJ DEZE TV TE KUNNEN LEVEREN. NOGMAALS WAARDELOZE SERVICE, GELDT OVERIGENS OOK VOOR HET NIET BIJLEVEREN VAN GEBRUIKSAANWIJZINGEN, HET SCHIJNT MODE TE ZIJN OM DIT OVERAL STANDAARD NIET TE DOEN EN BIJ NAVRAAG WORD JE IJSKOUD VOORGEHOUDEN DAT JE E.E.A. MAAR VAN INTERNET MOET DOWNLOADEN, VAAK ZIJN DIT 40 PAGINA’S OF MEER. DIT IS EEN ALGEMEEN VOORKOMENT FENOMEEN, MEN SCHERMT VAAK MET DE TERM DAT HET GOED VOOR HET MILIEU IS, DAAR ZIT WEL WAT IN MAAR VALT VOOR MIJ TOCH OOK ONDER HET KOPJE LULKOEK WANT HET IS GEWOON EXTRAATJE VOOR DE PRODUCENT OF LEVERANCIER.

NIET MEER NODIG HEB MIJ AL GEMELD BIJ DE LOCALE FOTOZAAK EN DAAR WAS DIT GEEN ENKEL PROBLEEM, U BEGRIJPT DUS WEL WAAR IK VOORTAAN MIJN AANKOPEN DOE, EN DIT ALLES OM EEN EENVOUDIG KABELTJE.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GEEN INFORMATIE OF RECLAME STUREN GRAAG