Klacht: Slechte reparaties Iphone 6

op 19 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

November 2016, Iphone 6 gekocht bij Media Markt filiaal Alexandrium, Rotterdam
10 september 2017, glasscherm laten vervangen.
Tevens een Clearplex front laten plaatsen. Vooraf is er een test uitgevoerd waaruit bleek dat alle functies naar behoren werkten.
Werden niet gebeld dat toestel klaar was.
Na ophalen van het toestel bleek Clearplex front er helemaal scheef op geplaatst te zijn.
Weer terug. Hebben het opnieuw geplaatst. Het viel me op dat dit gepaard ging met enorm veel vocht om de front op de glasplaat te bevestigen.

11 september: We zagen we dat er na het uitharden veel vuiltjes onder de Clearplex zaten.
Tevens bleek de luidspreker en de frontcamera het niet meer te doen. Gebeld en hebben een nieuw onderdeel besteld wat binnen 2 dagen vervangen kon worden.
en zijn teruggegaan om de Clearplex voor de 3e keer !!! te laten vervangen. Plus het nieuwe onderdeel hebben we laten vervangen.
Wéér ging het plaatsten van de Clearplex gepaard met enorm veel vocht.
12 september: Na het plaatsen van het nieuwe onderdeel blijkt de frontcamera een heel troebel beeld te geven. En ook hapert de touchscreen bij het gebruik een aanraken van de apps op letters op het toetsenbord.
Wéér teruggegaan. Er werd gezegd dat het toestel kan worden opgestuurd om hem na te laten kijken.

hier zijn wij niet accoord mee gegaan.
Rede: door enkel de Iphone te laten repareren voor een nieuw scherm en plaatsen van een Clearplex is er een aantal andere defecten opgetreden.
Tot 3!!! Keer toe is er, met heel veel vocht een Clearplex opgezet. Je kunt je afvragen of deze Iphone wel bestand is tegen al dat vocht???
Daarna gaat de luidpreker en frontcamera stuk. Nieuw onderdeel erin. Dan treden er weer problemen op met de touchscreen en opnieuw de troebele frontcamera.
Door deze opeenstapeling van problemen groeit de ergernis en raken we het vertrouwen in de kunde van de Media Markt kwijt. Naar onze mening wordt dit toestel, als deze wéér wordt gemaakt door een extern bedrijf, een bij elkaar geraapt item, door toedoen van de onkundige reparaties van Media Markt, buiten onze schuld om.
Daarom eisen we een nieuw toestel, maar daar werd glashard “nee” op gezegd. Dit gesprek was zeer onaangenaam. De medewerker die ons te woord stond, had een nogal defensieve en brutale houding waardoor de opgestapelde ergernis van de afgelopen dagen bij mij groter werd. Deze medewerker gaf zeer onbevredigende antwoorden op mijn vragen als: mag ik je manager spreken?
Antwoord: nee, die is er niet. Kortom, deze medewerkerkon geen constructieve manier om het probleem op te lossen. Zeer kwalijk, als je nagaat wat er allemaal niet aan vooraf gegaan is.
Na veel moeite kon iemand ons te woord staan die op dat moment blijkbaar de leiding had. Ook deze medewerker gaf dezelfde oplossing: opsturen naar extern bedrijf. Tot de volgende ergernis zich voordeed, deze meneer deed het geheel doen voorkomen alsof we blij mochten zijn met deze oplossing, terwijl deze problemen nota bene door Media Markt veroorzaakt zijn !!!

Het is onbegrijpelijk dat Media Markt zijn fouten niet erkend en na fout op fout door hen, niet zijn verlies erkent, door een nieuw toestel aan te bieden.
We zijn gebonden aan dit bedrijf omdat het elders geld voor ons gaat kosten. Maar wij kunnen ons niet neerleggen bij hun oplossing.
Mijns inziens is hier dus de enige oplossing: nieuw toestel !

Mocht dit niet aangeboden worden, zijn we genoodzaakt om onze rechtsbijstandsverzekering in te schakelen.

Als er een nieuwe Iphone wordt aangeboden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniquehamer66@gmail.com