Klacht: Slechte montage met lange nasleep en schade door monteurs

op 22 april 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Vier jaar geleden is door keukenkampioen een steinhaus keuken geplaatst. Direct bij plaatsen schades en verkeerde montage van onderdelen. We kregen hierin gelijk en e.e.a is vervangen en hersteld. Echter ontstonden in de loop der tijd meer problemen. Een apothekerskast begon aan te slijten, een vaatwasser wandelde steeds naar voren en een compleet ladenblok kwam naar voren. Wederom bleek er sprake van slechte montage. Onderdelen hebben nooit vast bestaat. Een composieten blad bleek net te breed en er toch tussen gedrukt. Evenals de vaatwasser van 60 cm die in een opening van 59.2 cm was geduwd….. Inmiddels is e.e.a. wel opgelost, maar is schade ontstaan aan hoogglans acrylpanelen. Dit is door de monteurs veroorzaakt. Tot grote frustratie blijken deze panelen niet meer leverbaar (terwijl we zeker nog binnen de garantietermijn van vijf jaar zitten en de keuken 1 1/2 jaar geleden nog nieuw aangeschaft kon worden). Na twee oneerbare voorstellen, alleen fronten van de hoge kasten die direct aansluiten op de lagere kasten vervangen voor gewoon wit. Of ze wilde het met een te laag bedrag afkopen. Inmiddels een nieuw voorstel met vervanging van alle fronten voor iets anders om dan wel een kleur keuken te behouden, maar bijbetaling.

Kosteloos vervangen van alle champagne kleurige panelen die binnen vier jaar al noet meer leverbaar blijken die vervangen moeten worden door sachade veroorzaakt door monteurs. Het probleem met inmiddels 5/6 vrije dagen opnemen voor monteurs die vervolgens slecht werk leveren en het nu al niet meer kunnen leveren van dezelfde panelen, moet niet ons probleem worden.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

11 maanden geleden - Beste mevrouw Arends, Bedankt voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat deze situatie is ontstaan in uw keuken. Uiteraard helpen wij u graag verder en zijn er inderdaad al voorstellen gedaan ter oplossing. Ik ga deze situatie nogmaals bespreken met de leidinggevende van de service en kom hier na het weekend bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 25 april 2016 om 09:08 geantwoord

Beste mevrouw Arends,

Ik heb zojuist de situatie besproken en er is afgelopen vrijdag contact met u geweest. Er is met u afgesproken dat wij de fronten en zichtzijdes gaan vervangen tegen een kleine vergoeding. Dit alles is ook per mail aan u bevestigd. Mocht u nog vragen hebben wil ik u verwijzen naar deze mail.

Hopende u naar tevredenheid te hebben geïnformeerd!

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 09 mei 2016 om 15:07 geantwoord

Helaas wordt er geen passende oplossing geboden. Wij zullen bij moeten betalen terwijl de schade veroorzaakt is door de monteurs van keukenkampioen.
Een ander standpunt willen ze niet innemen.
Er zit niks anders op dan juridische hulp in te schakelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Freddy_angelique