Klacht: Slechte levering en geen reactie op mijn klacht nav deze levering

op 08 juli 2021 over Sierbestrating Jonk bv in de categorie Bouwbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met Jonk Sierbestrating in Almere was afgesproken dat mijn bestelling op een donderdag geleverd zou worden. Vlgs de website van Jonk Sierbestrating krijg je op de dag van levering een mail zodat je geïnformeerd bent.
Mijn bestellingen kwam echter 1 dag eerder, geen mail vooraf (ook niet achteraf). De bestelling is in de voortuin gezet, maar niet goed afgedekt. Tijdens heftige regens op die dag (ik was niet thuis) zijn een paar zakken betonmortel nat geworden (pas als ik het materiaal ga gebruiken weet ik precies hoe groot de schade is).
Ik heb gelijk (woensdag avond) een mail gestuurd met een klacht. Nu, ruim een week later, nog geen enkele reactie.
Jonk Sierbestrating neemt ook geen telefoon op, omdat het zo druk is.
Het lijkt erop dat Jonk Sierbestrating aan z’n eigen succes ten onder zal gaan.
Ik zal in elk geval daar nooit meer iets bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als Jonk Sierbestrating me gewoon als een klant behandeld. Hoe zit het met de Klant is koning?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sierbestrating Jonk bv over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Sierbestrating Jonk bv in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sierbestrating Jonk bv een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sierbestrating Jonk bv

Heeft op 12 juli 2021 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Dolf,

Hartelijk dank voor uw mail. Onze excuses dat de bestelling een dag van te voren is geleverd, dat kwam qua planning een stuk beter uit. De transporteur heeft u die dag getracht u van te voren te informeren maar kreeg geen gehoor.

Betreffende een reactie: u gaf zelf aan ons te contacteren, zie uw mail:
Zodra ik de totale schade heb opgenomen zal ik u nogmaals mailen voor afhandeling van de schade.

Wij zijn dus nog in afwachting van uw reactie alvorens wij u gaan mailen.

Betreffende een oplossing:
De betonmortel zit in een papieren zak. Binnenin zit daar nog een laag plastic. Wij verwachten dus geen problemen maar als dat wel zo is neem gerust contact met ons op, dan lossen we het op.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sierbestrating Jonk

Heeft op 13 juli 2021 om 08:24 geantwoord

Wat mij bevreemd is dat ik nog steeds zelf geen reactie van Jonk Sierbestrating heb gekregen. De reactie is via Klacht.nl en niet naar mijn mailadres.

Maar oke, wat ik slecht vind van Jonk Sierbestrating is dat ze een klacht per mail binnenkrijgen en het niet nodig vinden om daarop te reageren. Zelfs al heb ik geschreven dat ik mogelijk later kom met een schadeclaim, dan nog is het netjes als men de mail beantwoord. Ik blijf bij mijn besluit, hierna geen spullen meer van Jonk Sierbestrating

Bericht van Sierbestrating Jonk bv

1 week geleden - Beste Dolf, Er is niet gereageerd om dat u zelf aangeeft dat u er op terug komt: Zodra ik de totale schade heb opgenomen zal ik u nogmaals mailen voor afhandeling van de schade. Wij gaan er gemakshalve vanuit dat als wij een bestelling leveren, dat de materialen dan ook worden verwerkt en reactie binnen korte periode zal volgen. Als dit niet in lijn is met uw verwachtingen, onze excuses daarvoor, echter zit hier totaal geen ene opzet of iets dergelijks in. Tevens bevreemd het ons dat u een klacht plaatst over iets waarvan u niet zeker weet of het wel een klacht is. Nogmaals, indien de zak betonmortel niet te gebruiken is lossen we het op. Indien u in de toekomst geen spullen meer wenst te halen bij Jonk, het zij zo, wij zijn u alsnog graag van dienst en geen onwil van onze kant. Hopende op een positieve afloop, verblijven wij. Met vriendelijke groet, Het team van Sierbestrating Jonk

Reactie van de melder van de klacht KlachtJonk

1 week geleden - Beste Jonk Sierbestrating, Ook al heb ik aangegeven dat ik me later nog zou melden over de schade was een reactie op zijn plaats geweest. Wanneer ik zo'n klacht had ontvangen had ik als volgt gereageerd: Beste Klant, Onze excuus dat de levering van uw bestelling niet is verlopen zoals u had verwacht. De chauffeur had op die dag nog plek vrij op de wagen en dacht dat het geen probleem zou zijn om de bestelling een dag eerder af te leveren. Graag horen we van u of de betonmortel inderdaad hard is geworden. Binnen in de papieren zak zit ook nog een plastic laag, dus we verwachten niet dat het hard wordt. Maar mocht dit toch zo zijn, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Dit zou een nette reactie zijn geweest. Met vriendelijke groet, Dolf Polders

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtJonk