Mijn Klacht:
Met Jonk Sierbestrating in Almere was afgesproken dat mijn bestelling op een donderdag geleverd zou worden. Vlgs de website van Jonk Sierbestrating krijg je op de dag van levering een mail zodat je geïnformeerd bent.
Mijn bestellingen kwam echter 1 dag eerder, geen mail vooraf (ook niet achteraf). De bestelling is in de voortuin gezet, maar niet goed afgedekt. Tijdens heftige regens op die dag (ik was niet thuis) zijn een paar zakken betonmortel nat geworden (pas als ik het materiaal ga gebruiken weet ik precies hoe groot de schade is).
Ik heb gelijk (woensdag avond) een mail gestuurd met een klacht. Nu, ruim een week later, nog geen enkele reactie.
Jonk Sierbestrating neemt ook geen telefoon op, omdat het zo druk is.
Het lijkt erop dat Jonk Sierbestrating aan z’n eigen succes ten onder zal gaan.
Ik zal in elk geval daar nooit meer iets bestellen.
Gewenste Oplossing:
Als Jonk Sierbestrating me gewoon als een klant behandeld. Hoe zit het met de Klant is koning?
