Klacht: Slechte levering

op 21 december 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meteen na de eerste levering wordt het pakket naar een ophaalpunt gestuurd. Er hing een briefje op de deur graag pakket afleveren bij de Dekamarkt dat is 10 meter verderop. Dat is niet gebeurd. Op de fiets kan ik het niet ophalen.

Gewenste Oplossing:

Als het alsnog bij mij thuis of de Dekamarkt wordt afgeleverd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Aapie81

4 maanden geleden - Dit bedrijf doet niet aan service. Ik raad iedereen af met dit bedrijf in zee te gaan! Ze weten niet wat service is. Overleg met wanneer ze komen zou fijn zijn. Zo niet als er een briefje op de deur hangt lever je het daar af of anders kom je een andere dag terug. Afleveren bij de buren is ook een optie. Die afhaalpunt en zijn helemaal niks voor mensen die alleen een fiets hebben! Als ik jullie was zou ik het afleverbeleid toch meer iom de klant doen om problemen te voorkomen en een tevreden klant hebben ipv een woedende klant in dit geval.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 16:59 geantwoord

Dezelfde bezorger weer vandaag zonder kaartje in de bus de niet thuis code gegeven. Ik had een brief op de deur gehangen. Bezorgen 100 m verderop met postcode en adres. De ene bezorger komt het netjes bezorgen. Ik had 2 verschillende pakketten van verschillende leveranciers. De andere zege niet thuis. Ik vraag me af of deze bezorger wel bij mensen langs gaat? Zou je de bezorger die vandaag verzendcode VGL0597881210034250 ( niet ) is langs gekomen bij mij geen pakketten willen laten bezorgen. Ze komen toch niet aan of ik nu thuis ben of niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Aapie81