Klacht: slechte kwaliteit van deur panelen

op 22 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

op de deuren zie je bij het kader dat de deuren geplakt zijn het lijken wel stickers ,ook bij het afpoetsen van de deuren zie je precies hoe je gepoetst heb net of er een laatste coat laag ontbreekt op de deuren, al melding gedaan, is iemand langs geweest en ik moest maar met sticker verwijderaar de deuren schoonmaken en met poetsen moest ik maar dubbel na zemen !

als het opgelost word ik ben niet tevreden over de kwaliteit van vd keuken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Stols, Wij nemen graag even contact met u op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. U hoort zo snel mogelijk van ons! Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

3 weken geleden - Beste mevrouw Stols, Vanuit onze klantenservice is reeds meerdere malen getracht om u te bereiken per telefoon en per mail. Wij verzoeken u om svp zelf even contact met ons op te nemen daar wij u helaas niet kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:17 geantwoord

Beste mevrouw Stols,

Vanuit onze klantenservice is reeds meerdere malen getracht om u te bereiken per telefoon en per mail. Wij verzoeken u om s.v.p. om zelf even contact met ons op te nemen daar wij u helaas niet kunnen bereiken. Mijn collega's van de klantenservice staan u graag te woord.

Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door claud069