Klacht: slechte kwaliteit van deur panelen

op 22 juli 2017 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op de deuren zie je bij het kader dat de deuren geplakt zijn het lijken wel stickers ,ook bij het afpoetsen van de deuren zie je precies hoe je gepoetst heb net of er een laatste coat laag ontbreekt op de deuren, al melding gedaan, is iemand langs geweest en ik moest maar met sticker verwijderaar de deuren schoonmaken en met poetsen moest ik maar dubbel na zemen !

Gewenste Oplossing:

als het opgelost word ik ben niet tevreden over de kwaliteit van vd keuken

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Stols, Wij nemen graag even contact met u op om te kijken wat we voor u kunnen betekenen. U hoort zo snel mogelijk van ons! Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Keuken Kampioen

2 maanden geleden - Beste mevrouw Stols, Vanuit onze klantenservice is reeds meerdere malen getracht om u te bereiken per telefoon en per mail. Wij verzoeken u om svp zelf even contact met ons op te nemen daar wij u helaas niet kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Eva - Webcare Keuken Kampioen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Stols,

Vanuit onze klantenservice is reeds meerdere malen getracht om u te bereiken per telefoon en per mail. Wij verzoeken u om s.v.p. om zelf even contact met ons op te nemen daar wij u helaas niet kunnen bereiken. Mijn collega's van de klantenservice staan u graag te woord.

Met vriendelijke groet,

Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 13 september 2017 om 15:53 geantwoord

ik heb na de afspraak nooit meer iets vernomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Stols, Vandaar ook onze eerdere melding op klacht.nl. Met daarin het verzoek of u zelf mijn collega's van de klantenservice zou willen benaderen. Dit kan op 0416-539325 of klantenservice@keukenkampioen.nl. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht claud069

1 maand geleden - ze zijn langs geweest en daarna niets meer gehoord van hun

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste mevrouw Stols, Dan is hierin miscommunicatie ontstaan ben ik bang. Ik heb mijn collega's van onze klantenservice nogmaals verzocht om contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet, Sophie - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door claud069