Klacht: Slechte kwaliteit

op 18 mei 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

6 jaar geleden hebben wij onze keuken gekocht bij de keuken kampioen. Na 5.5 jaar kwam van onze witte hoogglans keuken de folie van de stollen. We hebben de keuken kampioen hierop aangesproken. Deze verschuilt zich achter de garantie van 5 jaar. Ze willen wel de stollen vernieuwen tegen een speciale prijs van bijna €3000,- Dit is voor ons niet de oplossing. Wij vind en dat dit niet mag gebeuren na een dikke 5 jaar!!! Dus voor ons in de toekomst geen keuken kampioen meer!!!

Als de Keuken kampioen deze kostenloos zou vervangen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw Fleumer, Wat vervelend om te lezen dat de folie van de stollen los laat. Ik ga uw melding opnieuw bespreken met de eindverantwoordelijke van onze service afdeling en zorg dat u hierover spoedig een terugkoppeling ontvangt. Met vriendelijke groet, Daan - Webcare Keuken Kampioen

Reactie van de melder van de klacht Ro7005

1 jaar geleden - Vandaag opgebeld door de service desk, van de Keukenkampioen. Ze hebben contact gehad met hun leverancier. En die vindt het blijkbaar normaal dat de folie eraf komt na 5 en een half jaar. Want ze doen er niets aan. Keukenkampioen blijft zich verschuilen achter de 5 jaar garantie! Het enige wat ze ons aanbieden is het vervangen van de stollen, tegen de eerder gestuurde offerte. NO WAY! Wil je ook een hoop geld uitgeven voor een slechte kwaliteit keuken, spoedig u naar de Keukenkampioen! Wij NOOIT meer

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Keuken Kampioen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Keuken Kampioen

Heeft op 22 juni 2016 om 10:05 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Fleumer,

Enige tijd geleden heeft u een klacht gemeld. Helaas kunnen wij niet voldoen aan uw verwachtingen. Wij gaan deze klacht melden als zijnde opgelost daar wij wel een oplossing hebben aangeboden. Mocht u hier nog gebruik van wensen te maken verneem ik dat graag via webcare@keukenkampioen.nl.

Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Heeft op 25 juni 2016 om 11:58 geantwoord

De oplossing waar de Keukenkampioen mee komt, is dat ik nieuwe stollen kan krijgen voor bijna € 2500,- . Waardeloos natuurlijk, zeker als het over 5,5 jaar weer los laat. Nee de Keukenkampioen neemt absoluut zijn verantwoordelijkheid niet in deze. Nogmaals NOOIT meer Keukenkampioen.De kampioen in slechte service!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Ro7005