Klacht: slechte klantenservice , komen beloftes niet na enz

mdf op 14 april 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

heb 16 maart gas en water contract afgesloten zou 8 april ingaan . 7 april gebeld ja , doorgestuurd van de enen medewerker na de andere na lang zoeken contract gevonden (half uur gebeld ) men beloofde alles in orde maken , kon dan vrijdag inloggen , vrijdag proberen in te loggen kon niet , weer gebeld met medewerker ,weer een half uur gebeld ja was niet aangesloten het verhaal begon van voren af aan(,de medewerker waarvan ik de naam gaf was niet bekend ) ja men wou een nieuw contract sturen ,ja dat wilde ik niet had immers een contact , heb gevraagd waar ik mijn klachten naar toe kon sturen was heb dit toen gedaan , daarna ook naar de klantenservice mail dat ik afzie om klant bij hun te zijn

reageren als klant vraag stelt en dit netjes oplost
dat ze ook begrijpen dat de levering van gas en water niet meer hoeft , gezien de datum dit zou immers 8 april worden aangesloten , ja die termijn is voorbij ,waardoor hun in gebreke zijn gebleven
en dan even een bevestiging hiervan
ja we zijn het beu bij eneco veel te veel tijd en ergernis vanaf 7 april

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wat jammer om te lezen dat het contact tot dusver niet fijn verlopen is. Op basis van de gegevens die u hier op klacht.nl aangeeft zie ik niet een aanvraag die overeenkomt. Is deze aanvraag wel op deze naam gedaan, of vond dit plaats met een andere naam? Indien mogelijk ontvang ik graag het klantnummer waar het over gaat in de daarvoor bedoelde velden. Het is ook goed om te weten dat Eneco geen waterbedrijf is. Uw aanvraag voor water kunt u bij uw lokale waterbedrijf doen. Ik kijk uit naar uw reactie om u verder te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Vincent Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - Goedemorgen Mijnheer De postcode is 5684wd huisnummer 94 Sorry, Het moet inderdaad gas en licht zijn Graag bevestiging naar [email protected]

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Dank voor uw reactie. Op dit adres vind ik geen aanvraag op uw naam. Wilt u alsnog een klantnummer hier doorgeven in de daarvoor bedoelde velden? Zo kan ik met u meekijken. Heeft u deze gegevens niet bij de hand dan raad ik u aan om telefonisch contact op te nemen via: 088 - 895 5955 (gebruikelijke belkosten)

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - Goedemorgen Ja dat nummer heb ik al 2 keer gebeld .waar ik niets mee ben opgeschoten .veel beloven alleen ergernis Verzoek om mij te bellen 0499-373989

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Ik kan u helaas niet bellen. Graag zie ik hier uw klantnummer om u verder te kunnen helpen.

1 jaar geleden - Bel mij even 0499 373989

1 jaar geleden - Hoe zo kan je mij niet bellen

1 jaar geleden - Hoe wil je dan iets oplossen

1 jaar geleden - Ook weer iemand die het niet wil begrijpen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Ik wil u zeker begrijpen, hiervoor heb ik wel uw persoonlijke informatie nodig. Voor nu komen de gegevens niet met elkaar overeen en daarom wil ik graag de controle doen. U kiest er voor om uw vraag en klacht via deze site kenbaar te maken, daarom krijgt u ook een reactie via deze site. Ik werk aan de social media van Eneco en ben daarom telefonisch niet bereikbaar. Ik wil u nogmaals vragen om uw klantnummer te delen in de daarvoor bedoelde velden op deze site.

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - Ja heb alles ook door gegeven aan klantenservice van Eneco maar geen reactie .vandaar dat ik de klacht op deze site heb geplaatst om tot een resultaat te komen .maar ja ook dat werkt niet merk ik .heel dit gedoe begint mij behoorlijk te irriteren en dan druk ik het nog maar zachtjes uit

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Ik heb uw klantnummer nog niet mogen ontvangen. Zo kan ik u helaas niet helpen. De gegevens die u hier deelt komen niet overeen met de gegevens in ons systeem. Wegens de privacy heb ik daarom concrete persoonlijke gegevens, zoals een klantnummer, nodig.

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - Houd er maar mee op u kan mij ook niet helpen. overal hetzelfde

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 15 april 2020 om 11:45 geantwoord

Zonder uw klantnummer kan ik u inderdaad niet helpen. Ik wil hierbij wel aangegeven hebben dat dit niet uit onwil is.
Uw persoonlijke gegevens bij de hand hebben is het minimale wat wij kunnen vragen gezien de privacy van onze klanten.

Ik raad u dan ook aan om contact op te nemen zodra u het klantnummer kunt doorgeven. Dit kan telefonisch, via deze site, per e-mail of via social media kanalen.

Vincent
Eneco Webcare

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - Waarom staat er opgelost er is nog steeds niet opgelost als het is opgelost geef ik dat welaan

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - mijn belevenis dit bedrijf heeft niks in orde hoe kan u voor zo een bedrijf iets oplossen , lijkt mij onmogelijk succes

mdf

Heeft op 19 april 2020 om 19:28 geantwoord

zie rest ven verhaal

Reactie van de melder van de klacht mdf

1 jaar geleden - echt niemand die de wil heeft om een oplossing voor de klacht ,terwijl ik alles zwart op wit heb en dan telkens vermelden klacht opgelost terwijl er niets is opgelost , wat een mentaliteit van tegenwoordig , ga zo alle door

Alle klachten die gemeld zijn door mdf