Klacht: Slechte (klanten-)service

op 23 mei 2020 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Sinds 23-4 al bezig over contractverlenging. Leek geregeld maar na het telefonisch afsluiten van een 3 jarige contract stonden in de bevestigiungsmail veel duurdere tarieven dan overeengekomen. Weer contact opgenomen en kreeg als reactie de bevestiging dat er veel te dure tarieven waren gehanteerd en belofte van een terugbelafspraak. Die werd niet nagekomen, voor niets zitten wachten. weken alter nog geen terugbelactie na klacht over niet nakomen van afspraak, wel een enqutte over hun dienstverlening. Reageren niet op slechte recensie. Weer mesenger bericht en weer een toezegging teruggebeld te worden. weer niets. ben tussentijds maar bezig met andere offertes want dit leidt tot niets. Zo maakt Eneco het overstapppen van een oude klant wel makkelijker

fatsoenlijk afsprakentoezeggimngen nakomen en een betere aanbieding dan tot dusver het geval is, anders stap ik gewoon over op een andere leverancier

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 25 mei 2020 om 09:19 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Wat jammer om te lezen dat het allemaal zo lang duurt om de contact met u op te nemen. Ik ben niet gewend dat dit zo traag verloopt. Mijn welgemeende excuses hier voor!

Ik heb intern het verzoek uitgezet om zo snel mogelijk contact met u op te nemen om uw vragen door te nemen.

Ik hoop u hiermee goed van dienst te zijn geweest.

Vincent
Eneco Webcare

Heeft op 31 mei 2020 om 14:41 geantwoord

Ik ben niet meer gebeld, er is geen belafspraak gemaakt

Alle klachten die gemeld zijn door ArnolddeB