Klacht: slechte informatie na melding van lekkage op 1-3-2016

op 25 augustus 2016 over Nationale Nederlanden in de categorie Verzekering

op 29-2-2016 constateerden wij een lekkage in de gang. op 1-3-2016 gemeld bij NN. Ik werd direct doorgeschakeld naar Multi-herstel. Lekdetectie werd geregeld en een aannemer. Na een half jaar is ons huis een bouwval. Aannemer komt afspraken niet na. Ik had zelf liever een bedrijf in de buurt ingeschakeld. Wij wonen dik 3 kwartier van aannemer vandaan, waardoor zijn personeel vaak na 9.00u. pas kan beginnen hier. NN is in gebreke gebleven op 1-3-2016 door mij niet te informeren over de mogelijkheid om zelf bedrijven in te schakelen.

Ik wil een schadevergoeding van NN, Multiherstel en Aannemer Guis BV. Al een half jaar speelt de lekkage en nu moeten we al 4 weken in een nooddouche buiten douchen. OF een korting op ons verzekeringspakket OF een geldbedrag. De hele situatie was zeer zeker anders gelopen, als wij het zelf in de hand hadden genomen. Door fouten van Multiherstel en aannemer is dit nu al een langdurige kwestie geworden.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nationale Nederlanden over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nationale Nederlanden in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nationale Nederlanden een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nationale Nederlanden

Heeft op 25 augustus 2016 om 15:21 geantwoord

Beste Beau1234,

Wat balen dat je huis op dit moment een bouwval is en dat de aannemer zijn afspraken niet na komt. Dat is natuurlijk ontzettend waardeloos.

Jouw klacht is al bekend en in behandeling bij ons. Zoals je weet heb je contact gehad met mijn collega Jaap hierover. Hij heeft je beloofd uit te zoeken hoe het zit. Je krijgt morgen van hem een reactie per e-mail. Daarom sluit ik de klacht hier op klacht.nl, of kan ik nog iets anders voor je betekenen?

Groet,

Nathan