Klacht: Slechte Hi Smartcare service

op 17 juli 2012 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Ik stuurde een keer mijn Sony Xperia S ter reparatie en na een tijdje wachten kwam de bezorger, hij gaf me een nieuwe Sony Xperia S maar hij liet het toestel vallen dus er zat er een grote schaaf kras op. Ik heb met smartcare gebeld hierover en tis uiteindelijk opgelost, de bezorger heeft het bekend en ik ”ZOU” een gloednieuw toestel krijgen, maar inplaats daarvan kreeg ik me hele oude Sony Xperia S weer terug(de Sony Xperia S die ik voor het eerste keer opstuurde ter reparatie)! Hij is precies hoe die was, onderkantje los! Loopt vast! Dus ik steeds met smartcare bellen en hierover praten, Steeds wordt er gezegt dat ik me toestel moet repareren maar daar heb ik de tijd niet voor. Een mevrouw belde een keer en zou dit bespreken met de hogere mensen van Smartcare, ik werd dus vandaag terug gebeld door een vrouw en die zei dat ze niks kunnen doen omdat ze niet weten wie mij een nieuw toestel belooft heeft, ze zei dat ik de toestel ter reparatie kan stellen voor een prijs! Eerder werd er niks besproken over een prijs bij reparatie, haar excuus was dat het allemaal in de contract staat (wat niet zo is noch is het mij uitgelegd) en zei dat dit de voorwaarden is! Ik ben nu woedend over hun service!

Ik eis een nieuw toestel zoals beloofd! Dan moeten ze maar diegene opsporen die dat beloofd heeft!

Bericht van Hi

5 jaren geleden - Hi Klachtkidd, Het is goed te begrijpen dat je teleurgesteld bent naar aanleiding van alle ervaringen van afgelopen periode. Deze ervaringen zijn voor ons belangrijke informatie. Bedankt dat je dit met ons deelt. Allereerst sorry hiervoor. Ik wil je graag gaan helpen hierbij. Wil je mij een privéberichtje sturen met je 06 nummer en klant of bankrekeningnummer? Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Je kunt ook op het Hi Forum reageren. Hier kan ik jouw gegevens direct inzien. Als je dit prettig vindt, kijk dan eens op https://forum.www.hi.nl/. Groetjes, Christy Hi Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtKidd