Klacht: Slechte ervaring met ANWB

op 21 mei 2020 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ben al 29 jaar lid van de ANWB en de wegenwacht. Ik betaal ook voor een partnerkaart. Nu had mijn vriendin pech en de ANWB weigerde hulp te verlenen omdat zij niet in de zogenaamde gezinsauto reed. De ANWB liet ons gewoon in de kou staan. Wist niet dat dat bestond, vast wel mijn fout, maar als er al een gezinszuto bestaat bij ons dan is dat de auto waarin zij reed. Heb niets aan een dergelijk lidmaatschap en partnerkaart. Ga opzeggen maar kan blijkbaar alleen telefonisch; wil ik niet aangezien zij mij al eerder telefonisch in de kou hebben laten staan. Ook geen service bij ANWB op de sociale media. Heb al gezien dat alternatieven goedkoper zijn.

Gewenste Oplossing:

Per direct opzegging van alle lidmaatschappen en compensatie abonnementsgeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hray