Klacht: Slechte dienstverlening

Voges op 13 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na vijf vergeefse pogingen UPS te bereiken om een afspraak te maken voor het afhalen van een pakket wacht ik op antwoord.
1. Als je belt krijg je een afschuwelijk slecht keuzemenu. Computer gegenereerd.
De stem zegt dat ze jou niet begrijpt en je wordt doorverbonden met een medewerker.
2. Dan begint het feest pas goed. Na 10 minuten aan de telefoon hangen wordt eindelijk opgenomen waarna de verbinding onmiddellijk verbroken wordt. Is twee keer gebeurd.
3. Toen ik na weer een kwartier wachten een medewerker aan de lijn kreeg die de verbinding niet verbrak vertelde ze mij dat het trackingnummer niet klopte. Een trackingnr. dat ik van UPS zelf gekregen heb; toch moest ik van haar contact opnemen met de firma Bose in Tongeren waar het pakket naar toe gestuurd moet worden. Ook zij konden mij daar niet bij helpen, lijkt me logisch maar ik heb toch maar braaf gedaan.
4. Ik zal nooit aan niemand aanraden van de service van UPS gebruik te maken want dit is het slechtste wat ik op dit gebied ooit heb meegemaakt. Ik stuur een kopie van dit bericht naar de firma Bose zodat ook zij weten met wie ze in zee zijn gegaan.

Wanneer mijn pakket wordt opgehaald en goed wordt afgehandeld. Als ik op een normale, fatsoenlijke manier behandeld wordt. En UPS om te beginnen het keuzemenu aanpast en zijn medewerkers beter traint

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:29 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen.

Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice
via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen.

UPS Social Media Team

Voges

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:34 geantwoord

Zoals ik in mijn klacht meldde heb ik het door u genoemde telefoonnummer vergeefs gebeld en dat ga ik echt niet nog een keer doen. Ik heb een trackingnummer waar moet ik dat OP EEN ANDERE MANIER naar toe sturen?

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, U kunt deze gewoon bij uw klacht plaatsen. Echter zonder trackingnummer kunnen wij helaas niet voor u nakijken en zult u dit via de Klantenservice moeten oplossen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Dit is mijn trackingnummer: 1Z 30R 592 91 0303 9576

Bericht van

4 jaren geleden - Goedemiddag, Als u via onderstaande link de afhaling boekt, dan kunt u zelf de afhaling plannen op een ieder gewenst moment en of ieder gewenst adres. https://wwwapps.ups.com/pickup/schedule?loc=en_NL Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door