Klacht: slechte dienstverlening

op 13 augustus 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Vanaf het eerste contact met de ANWB 6 juli 2016, is er heel veel fout gegaan. In het totaal hebben we erg vaak gebeld en zijn gebeld, maar is er niks goed geregeld. Het hele verhaal kunt u lezen in ons dossier. ( Ben ook bereid dit allemaal te mailen, met namen en data en tijden ed. maar dat zijn 4 A-viertjes vol) Vrienden hebben ons naar een adres moeten brengen voor een leenauto, wij hebben dagen bij de tent moeten wachten op de sleepdienst, en toen die eindelijk kwam was er door de ANWB een adres van een garage opgegeven die al 4 jaar niet bestond. Hierna weer telefoon waar de sleutel was terwijl gezegd was dat we die mee moesten geven.Eenmaal thuis hebben wij gebeld waar de auto bleef, antwoord: is onderweg tot onze verbazing 2 dagen later gebeld door de ANWB onze auto was kwijt met de vraag waar die was!!!!! Als laatste klapper adres doorgegeven waar die dan naar toe moest, tot onze stomme verbazing week later bij een verkeerde garage afgeleverd.(inmiddels vergoedingsmail over gehad) De enige persoon die gemaakte afspraken nakwam was ene Eliza. Verder hebben wij van de 12 dagen vakantie maar 4 dagen kunnen genieten door toedoen van de “goede”service van de ANWB. Wij zijn ondernemers die 60 uur in de week werken en het moeten hebben van 12 dagen vakantie per jaar.
Daar komt nog bij dat we een flinke schade hebben geleden (inclusief de € 375,00 die we betaald hebben aan de garage in Villach) omdat onze auto maar niet kwam en er dus geen klanten konden worden bezocht. We willen de ANWB vriendelijk verzoeken ons hier een vergoeding voor te geven, en zijn graag bereid alles eventueel telefonisch toe te lichten.

We willen graag een vergoeding voor de geleden schade.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerard Nijkamp