Klacht: Slechte bezorging, predict service werkt niet.

op 15 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt door DPD niet aangebeld, er wordt geen bericht achtergelaten en de predict service waarvan ze zeggen dat ze die hebben, daar doen ze helemaal niets mee.
Aan de hand van 1 keer toeteren vanuit de auto moeten we het hek openen.
En dat een aantal keren per week.
Sinds een aantal maanden zijn we afhankelijk van DPD depot Etten Leur en zijn kennen geen enkele service oid.
Ze moeten intern echt het een en ander verbeteren.

Gewenste Oplossing:

Een werkende predict service en een bezorger die gewoon leer aanbellen. Geef hem eventueel een mobiel mee zodat hij de klant een seintje kan geven wanneer hij er denkt te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 december 2017 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van DPD

9 maanden geleden - Hi Ilco, Heb je wellicht nog een pakketnummer? We kunnen zo niet achterhalen om welke chauffeur het gaat. Met vriendelijke groet, Chayenne

Alle klachten die gemeld zijn door J-Co