Klacht: Slechte bereikbaarheid en slechte service

Peter Mik op 06 januari 2020 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op donderdag 3 januari een grote koelkast gekocht bij de vestiging Amersfoort.
Deze is op 4 januari keurig geleverd
Moet wel zelf het handvat op de koelkast monteren echter blijkt dat deze niet past. ( 33 cm , maar moet 45 cm zijn wil deze op de gaten passen )
Gebeld naar winkel-lukt niet en kan ook niet ondanks dat dit wel op de site staat, je krijgt na standaard 10 minuten wachttijd een medewerker aan de lijn die van niets weet.
Die geeft vervolgens aan dat je maar even terug moet naar de winkel om je klacht kenbaar te maken ( ermelo naar Amersfoort en terug, alsof dat niets kost )
Na weigering van mij beloofd hij dat ik terug gebeld wordt door de winkel
Nu is is 2 werkdagen later en natuurlijk niets gehoord,
Dus mogelijke nieuwe kopers , bedenk dat coolblue aanzienlijk beter is en zijn afspraken wel nakomt

Gewenste Oplossing:

als dit probleem opgelost wordt en ik een juist handvat ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Mik