Klacht: slechte afhandeling van pechgeval

[email protected] op 31 augustus 2021 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

Vrijdag 27 augustus ben ik met een kapotte motor van mijn bus gestrand in omgeving luik.
Na melding gedaan te hebben zou ik snel weggehaald worden.
2 x een sleepbedrijf aan de lijn gehad die mijn locatie vroeg. Maar toen ik na een uur belde hoe lang het nog ging duren kreeg ik een half uur daarna weer die man aan de lijn met een talk erbij die weer vroeg waar ik stond. Ik stond langs een drukke snelweg (gevaarlijk)!! Weer een half uur later(inmiddels dus 2 uur verder) kwam de sleepdienst aanrijden, zet zijn zwaailampen aan en rijd door.
Ik nog even afgewacht omdat ik dacht dat er iets fout ging met uitvoegen misschien. Maar helaas. ANWB weer gebeld. Na ruim een half uur verder kwam er een sleepdienst. Deze meld mij dat hij eigenlijk niet mag opladen op deze plek dus snel en wegwezen. Ruim 2,5 uur met pech langs de snelweg gestaan. Dit kan toch niet!! En nu? vroeg ik Terugkoppeling hoe verder van de ANWB was ver te zoeken. Deze man heeft mij net over de grens gezet en gezegd dat ik ANWB weer moest bellen. Dit heb ik gedaan om vervolgens weer 2 uur te wachten tot er een medewerker van de ANWB kwam en geconcludeerd dat de motor kapot was. Transport werd geregeld en na 3 kwartier werd ik met mijn bus bij Logiqxs in Valkenburg afgezet waar ik uiteindelijk een vervangend vervoer toegewezen kreeg. Mijn Bus zou maandag 30 augustus bij mijn garage afgeleverd worden. Die dag gebeld door Logiqx dat het dinsdag zou worden. Ik bel dinsdag voor de status van het transport. Ja hoor rond 16.30- 17.00 uur wordt de bus afgeleverd. Fijn want ik heb er 4 motoren in staan die ik nodig heb. Ik een bus geregeld om mijn spullen over te laden maar om 17.15 nog geen bus gezien. Ik bel met de ANWB en krijg de mededeling dat de bus pas woensdagochtend komt. Al met al alles superslecht en totaal niet professioneel geregeld en zeker v.w.b. de communicatie vanuit de ANWB en Logiqxs. Zon ken ik de ANWB niet en ik hoop niet dat dit jullie huidige werkwijze is want het lijkt nergens op!!!! Doe er wat mee.!! Kritiek is tenslotte ook informatie.

Een excuses en een kleine vergoeding voor de kosten die ik heb gemaakt voor het huren van een bus om mijn spullen uit mijn eigen bus te halen. Mochten hier nog kosten aan verbonden zijn die door de ANWB in rekening gebracht worden naar mij ga ik er van uit dat deze kosten komen te vervallen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]