Klacht: Slechte afhandeling customer service.

op 19 juni 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 31 Mei jl een all in one computer aangeschaft als cadeautje voor iemand. Wegen afwezigheid en de jarige liever een laptop uiteindelijk wilde, gingen we het proberen retour te zenden. Na vele malen Media Markt te hebben geprobeerd te contacteren zonder gehoor of reactie, kreeg ik een simpele mailtje waarin werd gezegd dat ik 1 dag over de retour periode ben en daarom geen recht meer heb om het retour te zenden. Schandalig, er wordt niet eens naar een oplossing gekeken om mij als klant te vriend te houden. Op zn mijn kunnen ze aanbieden dat ik het product, wat nieuw is, nooit gebruikt is en nog dicht in de doos is, om te ruilen tegen een ander product.

Gewenste Oplossing:

Retour zenden van product met geld terug of retour zenden met voucher en ander product uitzoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door doncarter