Klacht: slechte accommodatie hotel en ontbijt adamton central Hotel

op 02 augustus 2016 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

rondreis engeland ierland schotland Ik vond hotel matig en enkele zeer slecht tot schandalig toe dat u de mensen hier heen brengen en ik raad u aan om deze hotel niet meer te bezoeken want ik kies niet meer voor zo slechte organisatie als wat ik nu tussen 18 en 29 juli 2016 heb meegemaakt. 18 -7 ibis hotel crick,rugby eten matig .19-7 plaza eten en kamer goed breaffy house hotel goed kamer goed Grand centraal hotel matig eten hotel kamer goed maar niet te schoon Adamton house hotel zeer slecht kamer om beginnen niet schoon smerig organisatie zeer slecht rennen voor boterham moest buiten de ontbijt ruimte op de hand eten en mensen maken ruzie om eten zeer schandalig Dat jullie hier mensen mee heen nemen boek ik geen vakantie meer bij jullie ver van vakantie gevoel en ontspanning meer stress laatste hotel Russ Hill Hotel kamer niet schoon strepen ontlasting in de wc niet schoon kamer vies heb mij er niet gedouch
Was zeer blij dat terug ging naar huis en buschauffeur patrick een topper en deed ze best voor ons Hij mag wel betere baan krijgen want organisatie heeft hij in de mouwen en hij kan beter kamer in kopen voor jullie .advies bied mensen die met jullie op reis willen keuze aan de zelfde reis maar 4 sterren hotels met een meerprijs en die niet kunnen betalen een klasse minder maar met een duidelijke vermelding En niet dat je week van te voren weet waar je slaap maar vooraf als je boek .Dat ik met jullie weer ga is klein kans ik werk hele jaar om op vakantie ontspanning te hebben en ik heb gevoel van overleving vakantie en veel spanning en stress meerdere uit bus gaan niet meer met bolderman omdat jullie niet goed inschatten en organiseren

Zie brief hier boven
hoop dat jullie als tegemoetkoming wel wat doen voor het ongemak en diepe teleurstelling van matig tot slechte hotels die ik hierboven genoemd heb .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bolderman over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door irma kamp