Klacht: Slecht product, bedrijf sitecom voor klachten en/of vragen slecht bereikbaar

op 08 oktober 2017 over sitecom in de categorie Computerwinkels

Ik heb sedert enige tijd een Sitecom Range extender N300. Tot nu toe heb ik deze extender, ondanks allerlei gebruikshandleidingen, niet aan de praat gekregen. Ik kan dit product dan ook absoluut niet aanbevelen.
Nu wil ik sitecom hierover berichten. Dit kan alleen via een (duur) telefoonnummer, dat overigens ook nog eens erg moeilijk te vinden is.
Dit is een typisch voorbeeld van een bedrijf dat wel goed is in de verkoop van producten, maar het t.a.v. klantvriendelijkheid compleet laat afweten.

Als de medewerkers van Sitecom een cursus hebben gehad: 'hoe stel ik mij klantvriendelijk op en hoe houd ik mij klanten vast'.
En wat meer serieus: maak de website meer toegankelijk op een klantvriendelijke manier zodat het bedrijf meer serieus overkomt i.pv. de indruk te vestigen dat kopen mag, maar daarna niet zeuren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over sitecom

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over sitecom nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door schre585