Klacht: Slecht onderhoud en misleiden via Klacht.nl

op 19 juni 2019 over Eneco in de categorie Energieleveranciers

Na het kapot gaan van onze CV ketel is er een externe specialist komen kijken naar de stand van zaken.

Na een kwartiertje werk meldde hij ons dat we geluk hebben gehad dat de ketel lekkage en storing kreeg. Wat bleek namelijk, de helft vd bovenkant van de koolstofmonoxide afvoer bleek weggerot en was nog net niet gaan lekken, naast de kamer van onze dochter.

Na contact gezocht te hebben met de service afdeling wordt mijn klacht afgedaan met een defect dat tussen twee onderhoudsbeurten in heeft plaatsgevonden zonder dat er naar beeldmateriaal wordt gevraagd en vol met typefouten. Een volslagen foutieve conclusie.

Ik trek het onderhoud dat gepleegd is door de monteurs zwaar in twijfel en raad -zeker als het gaat om kindveiligheid- niemand aan om met Eneco in zee te gaan.

Tevens doet Eneco voor alsof de klacht is opgelost door te reageren in de sectie oplossing door bedrijf met een loze vraag. Daarna wordt er niets meer vernomen.

Dus voor de tweede maal nogmaals mijn bericht. Is Eneco zo druk met het behandelen van klachten dat het meer dan twee weken moet duren om mij een bericht te sturen?

Terugbetaling van alle betaalde contributie en een bloemetje voor de vrouw.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eneco over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eneco in behandeling genomen

Bericht van Eneco

1 jaar geleden - Beste heer, mevrouw,Bedankt voor het delen van uw ervaring. Het verdient absoluut geen schoonheidsprijs hoe Eneco Installatiebedrijven heeft gereageerd op uw vragen en bezwaren rondom het onderhoud en uw feedback op het mogelijke gevaar wat heeft gedreigd door onwetendheid over de defecte koolstofmonoxide afvoer. Daarvoor mijn excuses.Ik heb ons zusterbedrijf Eneco Installatiebedrijven verzocht om binnen 2-5 werkdagen contact met u op te nemen om samen met u tot een passende oplossing te komen. Dit omdat via deze en alle andere online routes ons zusterbedrijf niet actief handelt.Tot ons installatiebedrijf contact met u heeft gezocht voor afhandeling blijft u klacht openstaan.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.Met vriendelijke groet,Erica Eneco Webcare

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eneco een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eneco

Heeft op 08 juli 2019 om 09:04 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw geduld. In uw klantdossier lees ik inmiddels terug dat er contact is geweest tussen u en mijn collega's van de afdeling Eneco Installatiebedrijven. Hierbij is onder andere een vergoeding voor u in orde gemaakt.

Ik hoop dat uw klacht zo naar tevredenheid is opgelost.

Erica
Eneco Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Banninkmathijs