Klacht: slecht behandeld

op 30 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

ik heb zaterdag 28-05-2016 een headset gekocht de razer tiamat 7.1 en thuis uitgetest nu blijkt hjet dat je een 7.1 geluidskaart nodig heb en benodigde drivers maar dat is mijn niet erbij verteld dus voor mij werkte hij niet naar behoren dus ik wil hem gewoon terug brengen heb de headset niet eens opgehad dus ik kom aan de balie word er door 3 mensen verteld dat het om hygyenische reden gaat dat ze hem niet kunnen terug nemen zonder te kijken of hij uberhaupt op is geweest en dat vind ik niet kunnen gaat om een hoop geld en word op een niet vriendelijke manier met doos en al verzocht om de winkel te verlaten. Dus vind het echt niet kunnen dat een klant zo word behandeld en dat je door dit niet eens normaal je geld kan terug krijgen

als ik gewoon mijn geld kan terug krijgen omdat ik niet tevreden ben over een product en dat het dan netjes word afgehandeld je kan niet van te voren zien of het een goede aankoop is zonder de doos open te maken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michael6988