Klacht: Geen product

Esther Duis op 19 april 2025 over Sir.Essentials in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 April j.l. een motorjack besteld voor 99,95. Tot op heden geen jas ontvangen en de track en tracé link werkt niet.
Heb gemaild dat ik de bestelling wil annuleren vanwege de te late levering en eis mijn geld terug. Tot nog toe geen medewerking hierin.

Gewenste Oplossing:

Bestelling annuleren en geld retour

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sir.Essentials

Reactie van de melder van de klacht Esther Duis

1 maand geleden - Mag hopen dat zulke afzetters in de nabije toekomst gestraft kunnen worden! Je wordt opgelicht, een klachtenafhandeling is er niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sir.Essentials nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Duis