Klacht: Vervangende simkaart werkt niet

modem 2 op 05 juni 2024 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij simyo een vervangende simkaart aangevraagd.
De vervangende simkaart werd geleverd zonder pincode. Het was niet mogelijk om de simkaart op de website te activeren.
Een dag later een tweede vervangende simkaart ontvangen. Bij de tweede vervangende simkaart was het mogelijk om de kaart te activeren en werd een pincode gegeven.
Echter, deze pincode werkte niet met de geleverde tweede vervangende simkaart. Hij werkte trouwens ook niet met de eerste vervangende simkaart.
Hoe nu verder?
Op de website van simyo wordt geen antwoord gegeven op mijn vraag.
Het is niet mogelijk om contact op te nemen met simyo. 1200 bellen lukt niet omdat de simkaart niet werkt.

Gewenste Oplossing:

Werkende simkaart of duidelijke uitleg.

Of ze zijn mij kwijt als klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

1 week geleden - Hoi I. Risseeuw, Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de pincode van je simkaart niet werkt! Wij vragen ons af of de pukcode wel werkt. Je kan namelijk door middel van de pukcode een nieuwe pincode instellen. Wanneer je de pincode te vaak onjuist hebt ingevoerd, wordt er gevraagd naar de pukcode. Deze voer je dan in en daarna kun je zelf een nieuwe pincode kiezen. Laat je het ons nog even weten of het hiermee is gelukt? Groetjes, Simyo Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door modem 2