Klachten over Simyo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

Statistieken van Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

10 klachten gemeld
2.4 /10
29 stemmen
29

Tijdslijn

1 min buiten de bundel € 24,- extra kosten

Klacht van op 25 september 2018 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Op 21 september 2018 kreeg ik netjes een berichtje van Simyo dat mij datalimiet van mijn bundel van 4000MB was overschreden. Diezelfde minuut kocht ik 500MB extra aan voor € 5. Ik log in op de app en zie dat... Lees meer

Een exorbitant hoge rekening

Klacht van op 02 september 2018 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen vrijdag ging ik een dagje fietsen. Een route map gedownload zodat ik deze offline kon gebruiken. Wel om 9:33 kreeg ik een berichtje dat mijn bundel op was, om 10:10 kocht ik 500 MB bij, helaas was ik op... Lees meer

Plotseling erg hoge factuur.

Klacht van op 23 mei 2018 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een jaar heb ik een nieuw contract bij Simyo. Voor de derde keer in dit jaar heb ik een onverwacht, onverklaarbaar hoog dataverbruik op momenten dat ik gewoon thuis op de wifi zit. Zelfs 's nachts als ik... Lees meer

Sim van SOS knop verlopen, geld weg

Klacht van op 27 maart 2018 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn bijna 90 jarige moeder heeft een SOS knop om haar nek waarmee ze ons een noodoproep kan sturen, die noodoproep gaat ook automatisch als ze zou vallen. Daarvoor moet er wel een werkende Sim in het ding zitten. Die... Lees meer

Beëindiging contract

Klacht van op 20 maart 2018 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Simyo dwingt me extra facturen te betalen terwijl ik het abonnement had opgezegd. Het abonnement had ik beëindigd op 4-11-2017. Simyo stuurde mij onderstaande bevestiging waarin geschreven staat dat de opzegging niet ongedaan gemaakt kan worden. Nu heeft de oude gebruiker... Lees meer

Op aanraden van een medewerker overgastapt van het ene abonnenment naar een ander via Belsimpel. De belofte was dat dit kon met nummerbehoud. Dit werd later echter afgekeurd maar niet gezegd waarom. Na chatten en bellen werd mij verteld dat... Lees meer

Hoge kosten door vertraagde mijn simyo app

Klacht van op 31 december 2017 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Beste mijn Simyo, Na een aantal mails gestuurd te hebben zonder serieuze reactie op mijn vraag doe ik het op deze manier. Ik ben nu een jaar beller van mijn Simyo en ben heb het grootste deel van die maanden ver... Lees meer