Klachten over Simyo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

80% van alle klachten opgelost. Nog 40 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

80%
10 klachten gemeld
0 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
8 klachten opgelost
3.0 /10
6 stemmen
6

Simyo Complimenten

Extra kosten?

Klacht van CP28 op 30 oktober 2024 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Waarom krijgen we nu op factuur 82619684 €5,00 kosten? Wat ik al verschillende keren probeer uit te leggen is dat er een tijd geleden klachten waren met de bereikbaarheid. Ik heb toen verschillende keren moeten bellen en lang in de wacht... Lees meer

Voorwaarden SIMYO; Prepaid simkaart verloopt als je een half jaar niet met dat nummer gebeld heeft. voor dat dit gebeurt krijg je nog wel een waarschuwingsmail. Vervolgens blijkt toch dat je voor die einddatum met het bestaande nummer gebeld heeft, is deze... Lees meer

Vervangende simkaart werkt niet

Klacht van modem 2 op 05 juni 2024 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Bij simyo een vervangende simkaart aangevraagd. De vervangende simkaart werd geleverd zonder pincode. Het was niet mogelijk om de simkaart op de website te activeren. Een dag later een tweede vervangende simkaart ontvangen. Bij de tweede vervangende simkaart was het mogelijk om... Lees meer

geen bereik

Klacht van Wilma Bot op 02 juni 2024 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Goedemorgen, eerst een mail gestuurd met mijn vraag hoe ik mijn bundel kan verhogen. Geen reactie. Daarna dagen geprobeerd contact te krijgen met mijn mob tel op nr 1200. Wachttijd staat op 0, maar na 5 min nog niets.. De melding dat jullie zeggen dat... Lees meer