Klachten over Simyo

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

33% van alle klachten opgelost. Nog 35 klachten nodig voor een plaats in de categorie Mobiele Telefonie

33%
15 klachten gemeld
1 openstaande klachten
9 klachten in behandeling
5 klachten opgelost
4.2 /10
5 stemmen
5

Tijdslijn

Klacht Simyo

Klacht van op 04 september 2020 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

De klacht Zoon van 8 jaar is in 5 minuten bijna €30- beltegoed kwijt. Volgens Simyo is de WiFi verbinding weggevallen en is dit ten koste van zijn beltegoed gegaan. Hij had de prepaidkaart net 3 dagen. Ik heb hier contact met... Lees meer

Opheffen nummers

Klacht van op 19 augustus 2020 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Sedert 2007 ben ik in het bezit van vier mobiele nummers. Nummers in gebruik binnen mijn gezin. Oorspronkelijk waren het post-paid LowCall nummers maar na overname door Simyo werden ze (ongewenst) omgezet naar pre-paid nummers. Uiteindelijk bleef van de oude... Lees meer

Instellingen prepaid

Klacht van op 13 augustus 2020 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

na het installeren loopt mijn beltegoed leeg omdat ik bij instellingen het gebruik van apps op deachtergrond , in dit geval Chrome,, had moeten uitschakelen, Simyo is niet bereid mijn 1e beltegoed te herstellen. Hebben mij in hun brief... Lees meer

Prepaid Simyo

Klacht van op 18 juni 2020 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Op 31 mei j.l. zou ik volgens Simyo om 3.00 en 5.00 uur in totaal 2 1/2 uur in gesprek geweest zijn met mijn huisarts. 31 mei was een zondag en kom je bij de Centrale Doktersdienst terecht. Bovendien was er... Lees meer