2x nu geprobeerd om een prepay sim te bestellen en 2x afgewezen met als reden dat de bankrekening onder curatele zou staan wat totaal niet klopt.
Ik wil weten waar zij deze bullshit info vandaan hebben, dit weigeren ze te vertellen... Lees meer
Waarom krijgen we nu op factuur 82619684 €5,00 kosten?
Wat ik al verschillende keren probeer uit te leggen is dat er een tijd geleden klachten waren met de bereikbaarheid.
Ik heb toen verschillende keren moeten bellen en lang in de wacht... Lees meer
Ik had op mijn iphone 11 geen netwerk verbinding bijna 3 maanden geen oplossing eindelijk zou ik een nieuw toeste krijgen. Ik heb het toestel eindelijk ontvangen zit er een krasje op antwoord die ik kreeg sommige krijgen een... Lees meer
Voorwaarden SIMYO;
Prepaid simkaart verloopt als je een half jaar niet met dat nummer gebeld heeft. voor dat dit gebeurt krijg je nog wel een waarschuwingsmail.
Vervolgens blijkt toch dat je voor die einddatum met het bestaande nummer gebeld heeft, is deze... Lees meer
Vervolg op klacht 1149480
Heb 5 abonnementen bij hun.
Ervaar al vanaf mei 2023 verbinding/bereik klachten. Steeds aan het lijntje gehouden en kijkenw at we kunnen doen. Op herhaaldelijke klachten en vraag voor eerdere beeindiging Gaan we voor u nakijken of wat... Lees meer
De laatste paar maanden is het in ene niet meer mogelijk om mijn internetbundel op te waarderen, wanneer deze op is. Volgens de eerste medewerker van afgelopen maand (via de Mijn Simyo App) betreft het een softwarematige fout en zijn... Lees meer
Al jaren is mijn ernstig zieke vader al klant bij Simyo. Maar gister van ene op andere moment is hij niet meer verbonden met netwerk. Hij kan niet bellen of gebeld worden. En simyo in geen velden of wegen te... Lees meer
Sedert 3 dagen heb ik geen internetverbinding buiten mijn wifi-zone met mijn iPhone 11. Afgelopen middag daarover provider Simyo gebeld, Het probleem iPhone 11/Simyo is bij hun al langer bekend en ik zal teruggebeld worden als het probleem is opgelost,... Lees meer
Bij simyo een vervangende simkaart aangevraagd.
De vervangende simkaart werd geleverd zonder pincode. Het was niet mogelijk om de simkaart op de website te activeren.
Een dag later een tweede vervangende simkaart ontvangen. Bij de tweede vervangende simkaart was het mogelijk om... Lees meer
Goedemorgen,
eerst een mail gestuurd met mijn vraag hoe ik mijn bundel kan verhogen.
Geen reactie.
Daarna dagen geprobeerd contact te krijgen met mijn mob tel op nr 1200.
Wachttijd staat op 0, maar na 5 min nog niets..
De melding dat jullie zeggen dat... Lees meer