Klacht: Niet correcte afhandeling van Facturen.

Aynur Kirboga op 21 juli 2023 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een Klacht indienen naar een medewerkster van Simyo die ik op 21 juli rond 14:45 heb gesproken. Vond jaar niet vriendelijk en kon inhoudelijk geen antwoord geven betreft mijn facturen.

Wat een onprofessionele medewerkers en ze werken totaal niet correct. De Financiële afdeling hoort mij te contacteren maar dit doen ze nietttt!!!!
Terwijl er zoveeellll onduidelijkheid over de Facturen zijn. Ik heb al mijn achterstanden betaald en ze komen steeds met dezelfde betalingen nu weer terug dat het niet betaald is!!! Ik ben ze nu maanden aan t mailen en krijg verschillende bedrag, antwoorden en of helemaal geen antwoord.
En nu geven ze weer ander bedrag door via de telefoon vandaag. En deze moet ik maar betalen want anders word mijn abonnement geblokkeerd!!!
WALGELIJKKKK EN IK WILLLL DAT DIT MET SPOEDDDD WORDT OPGELOST!!!!!!!

Aynur Kirboga
Telefoonnummer 0648690971

Gewenste Oplossing:

Dat mijn facturen correct wordt behandeld, verwerkt en word afgehandeld!!!
Dit deden ze maanden geleden ook.
Ik ga nietttt dubbel betalen.

Ik heb nog maat een paar dagen tijd en dan word mijn abonnement geblokkeerd....terwijl ik nu maanden al contact met ze heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Beste Aynur, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad en niet netjes te woord bent gestaan! Onze oprechte excuses hiervoor. Zojuist hebben we even meegekeken in het systeem en contact opgenomen met de financiële afdeling. Zij geven echter aan dat je op dit moment één betalingsregeling hebt en dat deze bij is met betalingen. Wanneer heb je bericht ontvangen dat je niet zou hebben betaald? De simkaart is actief en zien nergens dat er een opzegging is aangevraagd voor jouw aansluiting of dat deze geblokkeerd zal worden. De aansluiting zal actief blijven als de facturen worden betaald en de betalingsregeling word nagekomen zoals dat nu word gedaan. Met vriendelijke groet, Simyo Webcare

Reactie van de melder van de klacht Aynur Kirboga

1 jaar geleden - Ik ben nu maanden aan t mailen en heb gebeld....en financiële afdeling komt NIET met correcte of inhoudelijke antwoorden of een afhandeling van MIJN FACTUREN. Ze hebben mij inmiddels 2 Facturen toegestuurd die allang betaald zijn! Ik heb de afdeling nu meerdere malen de betaalbewijzen van de betalingen toegestuurd. Waarmee se vervolgens niets mee doen. Maar ondertussen ontvang ik wel continue aanmaningen betalings herinneringen....van facturen die allang zijn betaald. Waarom is re Financiële afdeling zo moeilijk bereikbaar en waarom doen sommige medewerkers zooo moeilijk om mijn vragen ui te zoeken met de financiële afdeling???? Waarom hoor ik maanden dat er niet openstaat betreft de openstaande facturen en hoor ik nu sinds een maand dat er twee facturen openstaan...met grote bedragen?? Inmiddels heb ik weeeeerrr de factuur betaald die ik allang had betaald en dit kunnen ze zien als ze de bankafschriften hadden bekeken. Want anders werd mijn abonnement geblokkeerd als ik de factuur niet betaal en zijn geen termijn betalingen van mijn regeling. Dit zijn grote bedragen. Ik wil dat mijn Facturen correct worden afgehandeld WANT ER STAAT NIETSSS OPEN EN IK HEB GEEN ACHTERSTANDEN!!!! Ik wil gebeld worden door de financiële afdeling en heb bewijzen via mail toegestuurd. Ik ben er moe van geworden.

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Beste Aynur, Bedankt voor je reactie. Helaas is het niet mogelijk om persoonlijk in contact te komen met de financiële afdeling. Elk contact loopt via de klantenservice of het webcare team. Zoals in het vorige bericht aangegeven zien wij dat je een betalingsregeling hebt en dat je bij bent met betalingen. We hebben de facturen bekeken en beide facturen zijn betaald. Je hebt dus geen openstaande facturen. Je kan de e-mails met herinneringen negeren. Onze oprechte excuses als er verwarring bij je is ontstaan. Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Simyo Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Aynur Kirboga