Mijn Klacht:
Ik wil een Klacht indienen naar een medewerkster van Simyo die ik op 21 juli rond 14:45 heb gesproken. Vond jaar niet vriendelijk en kon inhoudelijk geen antwoord geven betreft mijn facturen.
Wat een onprofessionele medewerkers en ze werken totaal niet correct. De Financiële afdeling hoort mij te contacteren maar dit doen ze nietttt!!!!
Terwijl er zoveeellll onduidelijkheid over de Facturen zijn. Ik heb al mijn achterstanden betaald en ze komen steeds met dezelfde betalingen nu weer terug dat het niet betaald is!!! Ik ben ze nu maanden aan t mailen en krijg verschillende bedrag, antwoorden en of helemaal geen antwoord.
En nu geven ze weer ander bedrag door via de telefoon vandaag. En deze moet ik maar betalen want anders word mijn abonnement geblokkeerd!!!
WALGELIJKKKK EN IK WILLLL DAT DIT MET SPOEDDDD WORDT OPGELOST!!!!!!!
Aynur Kirboga
Telefoonnummer 0648690971
Gewenste Oplossing:
Dat mijn facturen correct wordt behandeld, verwerkt en word afgehandeld!!!
Dit deden ze maanden geleden ook.
Ik ga nietttt dubbel betalen.
Ik heb nog maat een paar dagen tijd en dan word mijn abonnement geblokkeerd....terwijl ik nu maanden al contact met ze heb
