Klacht: hoge rekening maar telefoon niet gebruikt

ronlans op 21 januari 2013 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Simony abbonement van 15euro afgesloten. Krijg alleen maar hoge rekeningen voor iets wat ik niet gebruikt heb. Service is zeer slecht 3 uur aan de telefoon gehangen, geen contact gehad schandalig.

Gewenste Oplossing:

Terug betalen voor iets waar ik geen gebruik van heb gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door