Klacht: geen bereik

Wilma Bot op 02 juni 2024 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen,
eerst een mail gestuurd met mijn vraag hoe ik mijn bundel kan verhogen.
Geen reactie.
Daarna dagen geprobeerd contact te krijgen met mijn mob tel op nr 1200.
Wachttijd staat op 0, maar na 5 min nog niets..
De melding dat jullie zeggen dat ik al eerder heb gebeld is zuur,
Beetje jammer, maar als mijn rekening straks veel hoger is, gebruik zo min mogelijk mijn tel, dan vind ik dat toch heel erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn bundel verhoogd kan worden en er geen verhoogde rekening komt over de afgelopen tijd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Simyo

Heeft op 04 juni 2024 om 17:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simyo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wilma Bot