Klacht: Facturen

Kees6829 op 24 december 2022 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in april 3 nummers genomen voor vrouw en kids nu sinds 4 maanden krijg ik steeds dreigementen over aanmaningen en stop zetten van de nummers als ik niet betaal terwijl alles elke maand automatisch afgeschreven word ook bewijzen gestuurd maar ze zeggen steeds we zoeken het uit maar meer hoor je niet heb ook regelmatig zo stom van mij ook nog die e-mails betaald met openstaande rekeningen terwijl ze betaald waren hoe kom ik hier ooit vanaf

Gewenste Oplossing:

Dat ze mijn aanmaningen gaan stoppen alles word netjes betaald anders ben ik genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simyo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Hoi Cornelis Dane, Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je steeds betaalherinneringen ontvangt terwijl je alle facturen hebt betaald. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik wil graag met je meekijken wat er aan de hand is en waar het precies mis gaat. Zou je ons een e-mail kunnen sturen naar [email protected] met de 06-nummers waar het om gaat en je persoonlijke gegevens? Wij zoeken dit dan voor je uit. Groetjes, Simyo Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kees6829

1 jaar geleden - Goede morgen De nummers zijn: 31 6 83 85 71 30 : (06) 53 22 61 28 Mijn info C.Dane Braksan 106 8939 EG Leeuwarden 0651555503 is van KPN [email protected] Hoop dat er snel iets gebeurd heb zoiets nog nooit meegemaakt voel me echt in de maling genomen dit is al maanden zo

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Hoi Cornelis Dane, Bedankt voor je reactie. Ik heb de aansluitingen opgezocht in ons systeem. Ik vraag me af voor welke facturen je de betaalherinneringen ontvangt. Zou je de factuurnummer(s) kunnen kunnen mailen naar [email protected]? Je hebt nu je gegevens openbaar geplaatst, ik raad aan om je bericht aan te passen zodat je je persoonlijke gegevens kunt verwijderen uit je bericht en ik wil je nogmaals verzoeken om ons een e-mail te sturen. Groetjes, Simyo Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kees6829